Օբյեկտ

Վերնագիր: On The Method For Assessing The Quality Of E-Learning Resources

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Հատոր:

9

Համար:

1

ISSN:

1829-1295 ; e-2953-7878

Պաշտոնական URL:


Համատեղ հեղինակները:

Khachatur Abovian Armenian State Pedagogical University

Ծածկույթ:

90-98

Ամփոփում:

Without the introduction of modern e-learning resources, it is hard to imagine a quality, understandable education that meets modern trends and standards. Under the current circumstances, one of the most important issues facing the world educational community is the problem of searching e-learning resources quality assessment methods. Assessment is a multi-criteria issue that is very relevant in the current trends of ICT-oriented education and requires the use of multi-criteria decision-making methods. The purpose of this article is to introduce an interesting approach for evaluating the quality of e-learning resources, based on the method of analysis of hierarchy. The presented method is not hard to apply; it is oriented for pedagogical purposes and can also be used in the decision-making process for any multi-criteria problem within the field of education.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:369738

Լեզու:

en

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Oct 15, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Feb 9, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

14

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/399547

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Grigoryan, Nana, On The Method For Assessing The Quality Of E-Learning Resources Oct 15, 2024

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն