Նիւթ

Վերնագիր: Pedagogical Qualimetry As A Means Of Measuring The Quality Of The Activities Of The Main Subjects Of The Pedagogical Process

Ստեղծողը:

Topuzyan, Aida ; Markosyan, Narine

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Հատոր:

9

Համար:

1

ISSN:

1829-1295 ; e-2953-7878

Պաշտոնական URL:


Համատեղ հեղինակները:

Khachatur Abovian Armenian State Pedagogical University

Ծածկույթ:

60-73

Ամփոփում:

The article is devoted to grounding of the need to measure the quality of the activities of the main subjects of the pedagogical process, that is, the pedagogue and the student, to the interpretation of the concept of pedagogical qualimetry, as well as contemporary forms of its application in the modern pedagogical process. The article presents a variant of the application of pedagogical qualmetry developed by us.

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:369735

Լեզու:

en

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Mar 14, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Feb 9, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

17

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/399544

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն