Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2022

Number:

2 (56)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Акопян Грета, Костанян Анна, Hakobyan Greta, Kostanyan Anna

Title:

Երեխայի և սոցիալական միջավայրի փոխհարաբերությունների դրսևորումը Վիլյամ Սարոյանի ստեղծագործություններում

Other title:

Проявление взаимоотношений ребенка и социальной среды в произведениях Уильяма Сарояна ; Manifestation of the relationships between a child and the social environmentin William Saroyan‘s works

Creator:

Հակոբյան, Գրետա ; Կոստանյան, Աննա

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

սոցիալ-մշակութային միջավայր ; բնական և սոցիալական գործոններ ; երեխայի և միջավայրի փոխհարաբերություններ ; Վիլյամ Սարոյանի ստեղծագործություններ ; ամերիկյան միջավայր

Coverage:

134-145

Abstract:

Երեխայի զարգացման կենսամիջավայրը ներառում է ֆիզիկական, մշակութային, սոցիալական, առարկայական-տարածական բաղադրիչները, հոգեբանամանկավարժական, նյութատեխնիկական, առողջագիտական, էկոլոգիական, տեղեկատվական, գեղագիտական պայմանները, որոնք ապահովում են նրա բնականոն կենսագործունեությունը: Միջավայրն այն պայմանների ամբողջությունն է, որոնք շրջապատում են մարդուն և փոխազդում են նրա հետ: Սոցիալ-մշակութային միջավայրի հետ անձի փոխհարաբերություններն արտացոլում են նրա կապն այդ միջավայրի բաղադրիչների հետ, որում դրսևորվում են էթնոմշակութային, հոգևոր և բարոյական հատկանիշները: Միջավայրը ձևավորում է անձի աշխարհայացքը, նպաստում նրա համակողմանի զարգացմանը:
Жизненная среда развития ребѐнка включает физические, культурные, социальные, предметно-пространственные компоненты, а также психологические, материально-технические, валеологические, экологические, информационные, эстетические условия, обеспечивающие его нормальную жизнедеятельность. Среда-совокупность условий, окружающих человека и взаимодействующих с ним. Взаимоотношения личности со социально-культурной средой трактуется как его связь с компонентами среды, в котором выражаются этнокультурные, духовные и моральные и качества. Среда формирует мировоззрение индивида, способствует всестороннему развитию.
Child development environment includes physical, cultural, social, material-spatial components, psycho-pedagogical, logistical, health, ecological, informational, aesthetic conditions, which ensure its normal biological activity. The environment is the set of conditions that surround a person and interact with him. A person's relationship with the socio-cultural environment is interpreted as his relationship with the components of the environment, in which the ethno-cultural և moral features are expressed. The environment shapes a person's worldview, contributes to his comprehensive development.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան