Նիւթ

Վերնագիր: «Բյուզանդահայի տեսիլ»-ն ու դրա առնչությունները հայ և բյուզանդական վախճանաբանության հետ

Ստեղծողը:

Վարդանյան, Արեգ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Պատմա-բանասիրական հանդես»-ը լույս է տեսնում 1958 թվականից։ Հիմնադիր խմբագիր ՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Պատմա-բանասիրական հանդես =Historical-Philological Journal

Հրապարակման ամսաթիւ:

2023

Համար:

2

ISSN:

0135-0536

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Варданян Арег, Vardanyan Areg

Այլ վերնագիր:

«Армяно-византийское откровение» и его связь с византийской и армянской эсхатологическими традициями ; The “Armenian-Byzantine Apocalypse” in the context of Byzantine and Armenian eschatological traditions

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան (1958-1998) ; Վ․ Միքայելյան (1999-2005) ; Գլխ․ խմբ․ պաշտոնակատար՝ Պ․ Մ․ Մուրադյան (2005) ; Ա․ Զաքարյան (2005) ; Գլխ․ խմբ․՝ Ս․ Հարությունյան (2006-2018) ; Ա․ Զաքարյան (2018-)

Ծածկոյթ:

255-273

Ամփոփում:

Среди армянских текстов «Откровения Мефодия Патарского» имеется весьма «апокрифичная» версия. Данный текст, как показывает филологический анализ, представляет собой отдельное произведение апокалиптического/эсхатологического характера. Наличие ссылок на события византийской истории периода 1130–1210 гг. и множество общих мотивов с византийскими апокрифами Даниила, «Пророчествами Льва мудрого» и «Историей» Хониата указывают на византийское происхождение данного текста. С другой стороны, «пролатинская» позиция автора, более характерная для армянской книжности XII–XIII вв., указывает на связь текста с армянами Византии. Исходя из этого, предлагаем новое название для данного текста: «Армяно-византийское откровение». Его вероятная датиров- ка: 1204–1213 гг.
Among the Armenian texts of the “Apocalypse of Pseudo-Methodius, there
exists a very “apocryphal” version. This text, as shown by philosophical analysis, is a separate work of an apocalyptic/eschatological nature. The existence of references to the events of the Byzantine history of the period from 1130 to 1210 and many common motives with Byzantine apocrypha of Daniel, “Oracles of Leo the Wise” and “History” of Choniates, point to the Byzantine origin of this text. On the other hand, the “pro-Latin” position of the author, more characteristic of the Armenian book writing of the XII-XIII centuries, indicates to the connection of the text to the Armenians of Byzantium. Correspondingly, we suggest a new name for this text: “Armenian-Byzantine Apocalypse”. Further textological analysis makes it plausible to date the text with a considerable precision to 1204–1213.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:361073

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Sep 24, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jul 10, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

80

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/390343

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն