Object

Title: Տարրական դասարանների մաթեմատիկայի դասընթացում պատմական տարրերի կիրառումը՝ որպես մաթեմատիկական գիտելիքների զարգացումն ապահովող ուղի

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2023

Number:

1 (29)

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Karapetyan Aida, Карапетян Аида

Other title:

The Use of Historical Elements as a Means of Ensuring the Development of Mathematical Knowledge in Mathematics Lessons in Elementary School ; Использование исторических элементов как средства обеспечения развития математических знаний на уроках математики в начальной школе

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Coverage:

321-333

Abstract:

Անառարկելի է, որ ուսուցման հիմնական նպատակներից են երեխայի դաստիարակությունն ու աշխարհայացքի զարգացումը։ Սովորողի ճանաչողական գործունեության ակտիվացումն առանց նրա ճանաչողական հետաքրքրության զարգացման ոչ միայն դժվար է, այլև անհնարին: Այդ իսկ առումով՝ ուսումնական գործընթացում անհրաժեշտ է համակարգված հնարներով խթանել, զարգացնել և ամրապնդել սովորողների ճանաչողական հետաքրքրությունը և´ որպես սովորելու կարևոր դրդապատճառ, և´ որպես դաստիարակության հզոր միջոց։ Այս համատեքստում մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում կարևորվում է պատմական այնպիսի տարրերի ընդգրկումը, որոնք հանդիսանում են մաթեմատիկայի նկատմամբ ճանաչողական հետաքրքրության զարգացման յուրահատուկ խթան։ Դրանց ընդգրկումն ազդում է կրտսեր դպրոցականների բնավորության և աշխարհայացքի ձևավորման, նրանց վարքագծի կարգավորման վրա, նպաստում է այս առարկայի նկատմամբ ճանաչողական հետաքրքրության աճին, ինչպես նաև՝ ուսումնասիրվող նյութի խորությամբ ըմբռնմանը։
Одной из важнейших целей обучения является формирование воспитания и развития мировоззрения ребенка. Активизировать познавательную деятельность обучающегося без развития его познавательного интереса не только сложно, но и практически невозможно. В связи с этим в учебном процессе необходимо систематически стимулировать, развивать и укреплять познавательный интерес учащихся и как важную мотивацию к обучению, и как мощное средство воспитания в образовании. Среди таких средств-включение исторических элементов в процесс обучения математике, которые являются своеобразным стимулом для развития познавательного интереса к математике.
One of the most important goals of education is the formation of the upbringing and development of the child's worldview. In this regard, it is necessary to stimulate systematically, develop and strengthen the cognitive interest of students in the educational process, both as an important motive for learning and as a powerful means of education in education. Among such means is the inclusion of historical elements in the process of teaching mathematics, which is a kind of incentive for the development of cognitive interest in mathematics. Their inclusion influences the formation of the character and worldview of younger schoolchildren, the regulation of their behavior, contributes to the growth of cognitive interest in this subject, as well as to the deepening of understanding of the studied material.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:360726

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 27, 2023

In our library since:

Jun 27, 2023

Number of object content hits:

10

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/389977

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information