Karapetyan Aida, Карапетян Аида
The Use of Historical Elements as a Means of Ensuring the Development of Mathematical Knowledge in Mathematics Lessons in Elementary School ; Использование исторических элементов как средства обеспечения развития математических знаний на уроках математики в начальной школе
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Անառարկելի է, որ ուսուցման հիմնական նպատակներից են երեխայի դաստիարակությունն ու աշխարհայացքի զարգացումը։ Սովորողի ճանաչողական գործունեության ակտիվացումն առանց նրա ճանաչողական հետաքրքրության զարգացման ոչ միայն դժվար է, այլև անհնարին: Այդ իսկ առումով՝ ուսումնական գործընթացում անհրաժեշտ է համակարգված հնարներով խթանել, զարգացնել և ամրապնդել սովորողների ճանաչողական հետաքրքրությունը և´ որպես սովորելու կարևոր դրդապատճառ, և´ որպես դաստիարակության հզոր միջոց։ Այս համատեքստում մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում կարևորվում է պատմական այնպիսի տարրերի ընդգրկումը, որոնք հանդիսանում են մաթեմատիկայի նկատմամբ ճանաչողական հետաքրքրության զարգացման յուրահատուկ խթան։ Դրանց ընդգրկումն ազդում է կրտսեր դպրոցականների բնավորության և աշխարհայացքի ձևավորման, նրանց վարքագծի կարգավորման վրա, նպաստում է այս առարկայի նկատմամբ ճանաչողական հետաքրքրության աճին, ինչպես նաև՝ ուսումնասիրվող նյութի խորությամբ ըմբռնմանը։
Одной из важнейших целей обучения является формирование воспитания и развития мировоззрения ребенка. Активизировать познавательную деятельность обучающегося без развития его познавательного интереса не только сложно, но и практически невозможно. В связи с этим в учебном процессе необходимо систематически стимулировать, развивать и укреплять познавательный интерес учащихся и как важную мотивацию к обучению, и как мощное средство воспитания в образовании. Среди таких средств-включение исторических элементов в процесс обучения математике, которые являются своеобразным стимулом для развития познавательного интереса к математике.
One of the most important goals of education is the formation of the upbringing and development of the child's worldview. In this regard, it is necessary to stimulate systematically, develop and strengthen the cognitive interest of students in the educational process, both as an important motive for learning and as a powerful means of education in education. Among such means is the inclusion of historical elements in the process of teaching mathematics, which is a kind of incentive for the development of cognitive interest in mathematics. Their inclusion influences the formation of the character and worldview of younger schoolchildren, the regulation of their behavior, contributes to the growth of cognitive interest in this subject, as well as to the deepening of understanding of the studied material.
Երևան
oai:arar.sci.am:360726
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 27, 2023
Jun 27, 2023
10
https://arar.sci.am/publication/389977
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Բաբայան, Արևիկ
Բաղիյան, Կարինե Առաքելյան, Անահիտ