Օբյեկտ

Վերնագիր: Բանաստեղծական տեքստի ներքին հնարավորությունները /Հ. Էդոյան/

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

1 (27)

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Мусаелян Овик, Musayelyan Hovik

Այլ վերնագիր:

Внутренние возможности поэтического текста. Г. Эдоян. ; The Internal Opportunities of the Poetic Text. H. Edoyan

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

240-248

Ամփոփում:

Ներկա հոդվածում քննության են առնվել բանաստեղծական տեքստի կառուցվածքային խնդիրներն ու ներքին հարաբերությունները։ Տեքստի գրաֆիկական ընթերցումները նպատակ են ունեցել բացահայտելու բանաստեղծական խոսքի մետաֆիզիկական հնարավորությունները։ Ճշմարիտ պոեզիան ինչ֊որ բանի մասին չէ, այլ` առիթ` խոսելու ամեն ինչի մասին։ Այս համատեքստում, փոխներթափանցվելով միմյանց իմաստակառուցվածքային նշանակության մեջ, բառերը բանաստեղծական տեքստում հրաժարվում են իրենց բառարանային միագիծ նշանակությունից, հայտնվում տարածաժամանակային նոր հարթության մեջ եւ ընդլայնում իրենցով արտահայտված խոսքի ֆունկցիոնալ նշանակությունը: Տեքստը հենց ինքը ստեղծագործությունն է, սակայն տարբեր են նրանց խնդիրներն ու ընդգրկման հնարավորությունները։ Տեքստի վերլուծության հիմքը տվյալ ստեղծագործությունն է, վերջինիս վերլուծության հիմքը` իրենից ծավալվող ժամանակն ու տարածությունը։ Ի տարբերություն ստեղծագործության` տեքստի վերլուծության հնարավորությունները «սահմանափակ են»` այն պարզ պատճառով, որ տեքստը ԻՆՉ֊ՈՐ ԲԱՆԻ մասին է, ստեղծագործությունը` ԱՄԵՆ ԻՆՉԻ։ Ներկա ուսումնասիրության մեջ բանաստեղծական տեքստի գրաֆիկական վերլուծությունները նպատակ ունեն բացահայտելու բառի բազմիմաստությունն ու դրա դերակատարությունը գեղարվեստական ստեղծագործության ենթաբնագրային ընթերցման մեջ։ Վերլուծությունները կատարված են ժամանակակից հայ բանաստեղծ Հենրիկ Էդոյանի ստեղծագործության ընդհանուր համապատկերի վրա։
В статье мы проанализировали авторский цикл «Мелькающая тишина» в сборнике рассказов Эрмине Авагян «Бегу, постой»! Лейтмотив рассказов Эрмине Авагян – тоска. Сборник является совакупностью человеческих страданий, в которой каждый из нас может найти себя и окружающих людей. Эрмине Авагян раскрывает внутренний мир своих героев со свойственной психологу тонкой наблюдательностью, часто в нескольких словах и предложениях раскрывает путь страданий, через который они проходят в течении своей жизни.
In the article, we have analyzed the author's series "Flickering Silence" in Hermine Avagyan's collection of short stories "I run, wait". The leitmotif of Hermine Avagyan's stories is longing. The collection of human feelings is the collection in which each of us can find himself and the people around him. Hermine Avagyan opens the inner world of her heroes with the subtle observation typical of a psychologist, often in a few words, in a sentence, draws the path of suffering through which they pass during life.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360612

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 26, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 26, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

17

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389857

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն