Avanesyan Lida, Khachatryan Siranush, Аванесян Лида, Хачатрян Сирануш
Lego as a Means to Promote the Formation of Preliminary Ideas, The Effectiveness of Arithmetic and the Development of Geometric Material ; Lego как эффективное средство, способствующее формированию предварительных представлений, освоению арифметического и геометрического Материала
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Ժամանակակից դպրոցի հիմնական խնդիրներից մեկն է օգնել սովորողներին ամբողջությամբ դրսեւորելու իրենց կարողություններն ու ունակությունները, զարգացնելու նախաձեռնություն, ինքնուրույնություն, ստեղծագործական ներուժ: Մաթեմատիկայի ժամերին մտավոր ծանրաբեռնվածությունը ստիպում է մտածել այն մասին, թե ինչպես նպաստել սովորողների մեջ ուսումնասիրվող նյութի նկատմամբ հետաքրքրության առաջացմանն ու ողջ դասի ընթացքում նրանց ակտիվ գործունեության ապահովմանը: Կարեւոր դերն այստեղ ստանձնում են դիդակտիկական խաղերը, որոնց միջոցով դասերը դառնում են հետաքրքիր ու հաճելի, երեխաների մեջ առաջանում է եռանդուն աշխատանքային տրամադրություն, հաղթահարվում են ուսումնական նյութի յուրացման դժվարությունները: Մենք առաջարկում ենք LEGO-ի միջոցով իրականացնել դիդակտիկական խաղերը:
Одна из основных задач современной школы - помочь учащимся полностью проявить свои способности, развивать инициативу, самостоятельность, творческий потенциал. Умственная нагрузка на уроках математики заставляет задуматься о том, как способствовать возникновению интереса к исследуемому материалу среди учащихся и обеспечению их активной деятельности на протяжении всего урока. Мы рассмотрели ряд подтвержденных нашим опытом игр и заданий с использованием LEGO, которые способствуют восприятию у учащихся величины, цвета, формы, пространственной ориентации, развитию визуального внимания и памяти, что существенно влияет на формирование интереса к математике.
One of the main tasks of a modern school is to help students fully express their abilities, develop initiative, independence, and creativity. The mental load in math lessons makes you think about how to promote interest in the material under study among students and ensure their active activity throughout the lesson. We have reviewed a number of games and tasks using LEGO confirmed by our experience, which contribute to the perception of size, color, shape, spatial orientation, the development of visual attention and memory, which significantly affects the formation of interest in mathematics. Therefore, students' favorite game can eliminate "fear" in relation to the subject and implement the formation of mathematical concepts in a pleasant atmosphere for them.
Երևան
oai:arar.sci.am:360616
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 26, 2023
Jun 26, 2023
53
https://arar.sci.am/publication/389861
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Ավանեսյան, Լիդա, LEGO-ն՝ որպես նախնական պատկերացումների ձևավորման, թվաբանության և երկրաչափական նյութի յուրացման արդյունավետությանը նպաստող միջոց | Jun 26, 2023 |
Ավանեսյան, Լիդա Հովհաննիսյան, Անահիտ Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Բաբայան, Արևիկ
Բաղիյան, Կարինե Առաքելյան, Անահիտ