Օբյեկտ

Վերնագիր: LEGO-ն՝ որպես նախնական պատկերացումների ձևավորման, թվաբանության և երկրաչափական նյութի յուրացման արդյունավետությանը նպաստող միջոց

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

1 (27)

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Avanesyan Lida, Khachatryan Siranush, Аванесян Лида, Хачатрян Сирануш

Այլ վերնագիր:

Lego as a Means to Promote the Formation of Preliminary Ideas, The Effectiveness of Arithmetic and the Development of Geometric Material ; Lego как эффективное средство, способствующее формированию предварительных представлений, освоению арифметического и геометрического Материала

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

285-297

Ամփոփում:

Ժամանակակից դպրոցի հիմնական խնդիրներից մեկն է օգնել սովորողներին ամբողջությամբ դրսեւորելու իրենց կարողություններն ու ունակությունները, զարգացնելու նախաձեռնություն, ինքնուրույնություն, ստեղծագործական ներուժ: Մաթեմատիկայի ժամերին մտավոր ծանրաբեռնվածությունը ստիպում է մտածել այն մասին, թե ինչպես նպաստել սովորողների մեջ ուսումնասիրվող նյութի նկատմամբ հետաքրքրության առաջացմանն ու ողջ դասի ընթացքում նրանց ակտիվ գործունեության ապահովմանը: Կարեւոր դերն այստեղ ստանձնում են դիդակտիկական խաղերը, որոնց միջոցով դասերը դառնում են հետաքրքիր ու հաճելի, երեխաների մեջ առաջանում է եռանդուն աշխատանքային տրամադրություն, հաղթահարվում են ուսումնական նյութի յուրացման դժվարությունները: Մենք առաջարկում ենք LEGO-ի միջոցով իրականացնել դիդակտիկական խաղերը:
Одна из основных задач современной школы - помочь учащимся полностью проявить свои способности, развивать инициативу, самостоятельность, творческий потенциал. Умственная нагрузка на уроках математики заставляет задуматься о том, как способствовать возникновению интереса к исследуемому материалу среди учащихся и обеспечению их активной деятельности на протяжении всего урока. Мы рассмотрели ряд подтвержденных нашим опытом игр и заданий с использованием LEGO, которые способствуют восприятию у учащихся величины, цвета, формы, пространственной ориентации, развитию визуального внимания и памяти, что существенно влияет на формирование интереса к математике.
One of the main tasks of a modern school is to help students fully express their abilities, develop initiative, independence, and creativity. The mental load in math lessons makes you think about how to promote interest in the material under study among students and ensure their active activity throughout the lesson. We have reviewed a number of games and tasks using LEGO confirmed by our experience, which contribute to the perception of size, color, shape, spatial orientation, the development of visual attention and memory, which significantly affects the formation of interest in mathematics. Therefore, students' favorite game can eliminate "fear" in relation to the subject and implement the formation of mathematical concepts in a pleasant atmosphere for them.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

նկ․

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360616

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 26, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 26, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

53

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389861

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն