Նիւթ

Վերնագիր: Влияние типа дорожного покрытия и скорости движения на частотную зависимость спектра статистического распределения случайных напряжений транспортируемой конструкции

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում 1948 թվականից՝ տարին 4 անգամ։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ և ՀՊՃՀ Տեղեկագիր. Տեխնիկական գիտություններ =Proceedings of the NAS RA and SEUA: Technical Sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2006

Հատոր:

59

Համար:

2

ISSN:

0002-306X

Պաշտոնական URL:


Այլ վերնագիր:

Ճանապարհածածկույթի տեսակի և շարժման արագության ազդեցությունը փոխադրվող կառուցվածքի պատահական լարումների վիճակագրական բաշխման տարրապատկերի հաճախայնության կապի վրա; Influence of the roadway covering type and rate of motion on statistical distribution spectrum frequency dependence of transported structure random stresses

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ․՝ Ա․ Գ․ Նազարով (1957-1964) ; Մ․ Վ․ Կասյան (1964-1988) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (1989-2017 ) ; Գլխավոր խմբ․՝ Վ․ Շ․ Մելիքյան (2018-)

Ծածկոյթ:

259-265

Ամփոփում:

Исследовано влияние типа дорожного покрытия (грунт, брусчатка, асфальт и асфальтобетон) и скорости движения транспортного средства (в пределах примерно 5; 10; 15 и 20 м/с) на изменение частотной зависимости и других основных характеристик спектра статистического распределения максимальных значений нормального напряжения в опасном сечении конструкции из композитного материала. Показано, что частота внешнего силового воздействия, обусловленная случайными неровностями покрытия дороги и скоростью движения, изменяется в пределах 0,3...17 Гц со смещением спектра к стохастической области максимальных напряжений. Հետազոտված է ճանապարհածածկույթի տեսակի (բնահող, չսրսվակասալ, ասֆալտ և ասֆալտաբետոն) և շարժման արագության (5, 10, 15, և 20 մ/վ) ազդեցությունը կոմպոզիտային նյութից պատրաստված փոխադրվող կառուցվածքի վտանգավոր հատույթում ծագող առավելագույն նորմալ պատահական լարումների վիճակագրական բաշխման տարրապատկերի հաճախայնության կապի և որոշ այլ բնութագրիչների փոփոխության վրա: Ցույց է տրված, որ արտաքին ուժային ազդեցության հաճախությունը, պայմանավորված ճանապարհի պատահական անհարթություններով և շարժման արագությամբ, փոփոխվում է 0,3…17 Հց հաճախությունների միջակայքում, ընդ որում ստոխաստիկ բաշխման տարրապատկերը շեղված է լարման առավելագույն արժեքների կողմը: The roadway covering type (ground, cube, asphalt and asphalt concrete) and the rate of vehicle motion influence (approximately 5, 10, 15 and 20 m/sec) on frequency dependence changing and other major spectrum characteristics of statistical distribution of normal maximum stress values in dangerous structure section made of composite material is studied. It is shown that the frequency of external power action leading to random uneven roadway covering and the rate of traffic is changing within 0,3…17 Hz, displacing the spectrum to the stochastic region of maximum stresses.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2006-07-20

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:32359

Դասիչ:

АЖ 413

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Oct 11, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 3, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

14

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/36045

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն