Publication Details:
Լույս է տեսնում 1948 թվականից՝ տարին 4 անգամ։
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
Title:
Other title:
Creator:
Н. Е. Саркисян ; Н. Н. Саркисян
Contributor(s):
Պատ․ խմբ․՝ Ա․ Գ․ Նազարով (1957-1964) ; Մ․ Վ․ Կասյան (1964-1988) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (1989-2017 ) ; Գլխավոր խմբ․՝ Վ․ Շ․ Մելիքյան (2018-)
Subject:
Technology ; Mechanical engineering and machinery
Uncontrolled Keywords:
Սարգսյան Ն. Ե. ; Սարգսյան Ն. Ն. ; Sargsyan N. E. ; Sargsyan N. N. ; опасное сечение ; нормальное напряжение ; частотная зависимость ; дорожное покрытие ; изгибающий момент
Coverage:
Abstract:
Исследовано влияние типа дорожного покрытия (грунт, брусчатка, асфальт и асфальтобетон) и скорости движения транспортного средства (в пределах примерно 5; 10; 15 и 20 м/с) на изменение частотной зависимости и других основных характеристик спектра статистического распределения максимальных значений нормального напряжения в опасном сечении конструкции из композитного материала. Показано, что частота внешнего силового воздействия, обусловленная случайными неровностями покрытия дороги и скоростью движения, изменяется в пределах 0,3...17 Гц со смещением спектра к стохастической области максимальных напряжений. Հետազոտված է ճանապարհածածկույթի տեսակի (բնահող, չսրսվակասալ, ասֆալտ և ասֆալտաբետոն) և շարժման արագության (5, 10, 15, և 20 մ/վ) ազդեցությունը կոմպոզիտային նյութից պատրաստված փոխադրվող կառուցվածքի վտանգավոր հատույթում ծագող առավելագույն նորմալ պատահական լարումների վիճակագրական բաշխման տարրապատկերի հաճախայնության կապի և որոշ այլ բնութագրիչների փոփոխության վրա: Ցույց է տրված, որ արտաքին ուժային ազդեցության հաճախությունը, պայմանավորված ճանապարհի պատահական անհարթություններով և շարժման արագությամբ, փոփոխվում է 0,3…17 Հց հաճախությունների միջակայքում, ընդ որում ստոխաստիկ բաշխման տարրապատկերը շեղված է լարման առավելագույն արժեքների կողմը: The roadway covering type (ground, cube, asphalt and asphalt concrete) and the rate of vehicle motion influence (approximately 5, 10, 15 and 20 m/sec) on frequency dependence changing and other major spectrum characteristics of statistical distribution of normal maximum stress values in dangerous structure section made of composite material is studied. It is shown that the frequency of external power action leading to random uneven roadway covering and the rate of traffic is changing within 0,3…17 Hz, displacing the spectrum to the stochastic region of maximum stresses.
Place of publishing:
Երևան
Publisher:
Date created:
Type:
Format:
Call number:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան