Նիւթ

Վերնագիր: Դիմահայաց պատկերագրության դրսևորումները Վանի թագավորության արվեստում

Ստեղծողը:

Պողոսյան, Գայանե

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

1 (5)

ISSN:

2579-2830

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Погосян Гаяне, Poghosyan Gayane

Այլ վերնագիր:

Фронтальные изображения в искусстве Ванского царства ; Frontal Iconography In The Art Of The Kingdom Of Van

Ամփոփում:

Հոդվածը նվիրված է Վանի թագավորության կերպարվեստում դիմահայաց պատկերների ուսումնասիրությանը: Հոդվածի շրջանակում քննության են ենթարկվում ուրարտական ժամանակաշրջանի բրոնզա մի շարք թիթեղներ ու քանդակներ, որոնց գեղարվեստական հարդարանքում առկա մարդկային դիմահայաց պատկերներն իրենց ոճական առանձնահատկություններով և գեղարվեստական լուծումներով էապես տարբերվում են ուրարտական ավանդական կանոնիկ պատկերաձևերից: Վերլուծության արդյունքում հանգել ենք այն եզրակացության, որ նմանօրինակ սխեմատիկ պատկերատիպերն, ամենայն հավանականությամբ, ձևավորվել են հայկական լեռնաշխարհի ժայռապատկերային, ինչպես նաև ժողովրդական արվեստի ազդեցությամբ:
Целью данной статьи является художественный анализ фронтального изображения человека в искусстве Ванского царства. В статье представлены урартские бронзовые пластины и скульптуры, которые представляют большой интерес и резко отличаются от традиционных канонических форм. В схематических изображениях людей прослеживаются изобразительние типы предшествующих периодов, а также стилевые особенности наскальных рисунков Армянского нагорья и народного искусства Ванского царства. В результате изучения можно заключить, что в урартском искусстве одновременно существовала традиция фронтального и профильного изображения человека.
The purpose of this article is to examine the frontal images of man in the art of the Kingdom of Van. The article analyzes the Urartian bronze plaques and sculptures, which different vastly from the traditional canonical forms and, as such, generate broad interest. In the schematic representations of humans, traces of graphic types of the previous periods are visible, as well as the stylistic peculiarities of the rock paintings of the Armenian Highlands and of the folk art of the Kingdom of Van. As a result of the study, we can arrive at a conclusion, that in Urartian art, the tradition of both frontal and profile representations existed concurrently.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 166-171

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:328709

Լեզու:

hy

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

May 22, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Nov 9, 2022

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

27

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/356868

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն