Օբյեկտ

Վերնագիր: Արբի Հովհաննիսյանը` հայ թատրոնի և Իրանի կինոարվեստի գործիչ

Ստեղծողը:

Չթյան, Անահիտ

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Համար:

1 (5)

ISSN:

2579-2830

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Чтян Анаит, Chtian Anahit

Այլ վերնագիր:

Арби Оганесян – деятель армянского театра и киноискусства Ирана ; Arbi Hovhannissian as a figure of the Armenian theatre and cinema of Iran

Ամփոփում:

Արբի Հովհաննիսյանը պատկանում է նորարարական ուղղվածության արվեստագետների թվին: Նա, ինչպես թատրոնում, այնպես էլ կինոյում, իր խիզախ, հայտնություններով լի գործերով փորձեց ներկայացնել հարցեր, որոնք մարդկությանը հուզում են դեռևս վաղնջական ժամանակներից: 1960-ականներից ի վեր, լինելով Շիրազի և Թեհրանի արվեստի փառատոների մասնակիցն ու կազմակերպիչը, Հովհաննիսյանը, իր համախոհների հետ միասին, մտորել է «Համամարդկային թատրոնի» գաղափարի շուրջ: Մի թատրոնի, որը պետք է ընթանար Արևմուտքի և Արևելքի երկրների մշակույթները մերձեցնելու ճանապարհով: Արվեստագետն իր որոնումները շարունակեց նաև Ֆրանսիա տեղափոխվելուց հետո (1978)' այստեղ ևս իր գործնական աշխատանքում և տեսական հրապարակումներում հավասարապես կարևորելով Սփյուռքի և հայրենի արվեստները միավորելու գաղափարը:
Арби Оганесян принадлежит к числу художников новаторского направления. Своими произведениями, полными смелых и неожиданных решений, он, как в театре, так и в кино - попытался представить вопросы, интересующие человечество еще с незапамятных времен. Начиная с 1960-х годов, будучи организатором и участником фестивалей искусств Шираза и Тегерана, Оганесян, вместе со своми единомышленниками, раздумывал над идеей «Общечеловеческого театра» - театра, который должен был идти по пути сближения искусств стран Запада и Востока. Художник продолжил свои искания и после переезда во Францию (1978). Здесь также, как своей практической деятельностью, так и теоретическими публикациями, он подчеркивал значимость объединения искусств армянской диаспоры и Отечества.
Arbi Hovhannissian belongs to the artists of innovative trend. His creations both in theatre and cinema abound in daring and unexpected solutions, where he seeks to address the issues that interest the humanity from time immemorial. Beginning from the 1960s, as the organizer and participator of the Shiraz and Teheran Art Festivals, Hovhannissian, jointly with his associates, deliberated the idea of the “ For All Mankind Theatre” . Presumably, it was to unite the cultures of the East and the West. The artist continued his quest upon his moving to France in 1978. Here, in his occupational activity and theoretical publications, he equally underscored the importance of unifying the arts of the Fatherland and the Diaspora

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 72-93

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:328703

Լեզու:

hy

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

May 22, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Nov 9, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

16

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/356861

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն