Journal or Publication Title:
Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Погосян Гаяне, Poghosyan Gayane
Title:
Դիմահայաց պատկերագրության դրսևորումները Վանի թագավորության արվեստում
Other title:
Фронтальные изображения в искусстве Ванского царства ; Frontal Iconography In The Art Of The Kingdom Of Van
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Վանի թագավորություն ; արվեստ ; բրոնզյա թիթեղ ; դիմահայաց պատկերագրություն ; պրոֆիլային պատկերագրություն
Abstract:
Հոդվածը նվիրված է Վանի թագավորության կերպարվեստում դիմահայաց պատկերների ուսումնասիրությանը: Հոդվածի շրջանակում քննության են ենթարկվում ուրարտական ժամանակաշրջանի բրոնզա մի շարք թիթեղներ ու քանդակներ, որոնց գեղարվեստական հարդարանքում առկա մարդկային դիմահայաց պատկերներն իրենց ոճական առանձնահատկություններով և գեղարվեստական լուծումներով էապես տարբերվում են ուրարտական ավանդական կանոնիկ պատկերաձևերից: Վերլուծության արդյունքում հանգել ենք այն եզրակացության, որ նմանօրինակ սխեմատիկ պատկերատիպերն, ամենայն հավանականությամբ, ձևավորվել են հայկական լեռնաշխարհի ժայռապատկերային, ինչպես նաև ժողովրդական արվեստի ազդեցությամբ:
Целью данной статьи является художественный анализ фронтального изображения человека в искусстве Ванского царства. В статье представлены урартские бронзовые пластины и скульптуры, которые представляют большой интерес и резко отличаются от традиционных канонических форм. В схематических изображениях людей прослеживаются изобразительние типы предшествующих периодов, а также стилевые особенности наскальных рисунков Армянского нагорья и народного искусства Ванского царства. В результате изучения можно заключить, что в урартском искусстве одновременно существовала традиция фронтального и профильного изображения человека.
The purpose of this article is to examine the frontal images of man in the art of the Kingdom of Van. The article analyzes the Urartian bronze plaques and sculptures, which different vastly from the traditional canonical forms and, as such, generate broad interest. In the schematic representations of humans, traces of graphic types of the previous periods are visible, as well as the stylistic peculiarities of the rock paintings of the Armenian Highlands and of the folk art of the Kingdom of Van. As a result of the study, we can arrive at a conclusion, that in Urartian art, the tradition of both frontal and profile representations existed concurrently.