Օբյեկտ

Վերնագիր: Կոմիտասից դեպի Բեթհովենյան տիրույթի որոշ տարրեր

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

1 (5)

ISSN:

2579-2830

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Шахкулян Татевик, Shakhkulyan Tatevik

Այլ վերնագիր:

От Комитаса к некоторым элементам Бетховенского мира ; From Komitas To Certain Elements Of Beethoven’s World

Ամփոփում:

Հոդվածը քննարկում է Կոմիտասի կրած գերմանական ազդեցությունների որոշ հարցեր: Մասնավորապես' քննարկվում է գերմանացի կոմպոզիտոր Ա. վ. Բեթհովենի Op. 57 սոնատի թեմատիկ մոտիվի ակնհայտ նմանակումը Կոմիտասի լարային կվինտետում, որը Բեռլինում ուսանելիս իրականացված աշխատանք է: Քննարկվում է նաև գերմանացի գրող Վ. Գյոթեի երկու բանաստեղծությունների երաժշտական մարմնավորման հանգամանքը ինչպես Կոմիտասի, այնպես էլ Բեթհովենի կողմից: Եթե Կոմիտասը ստեղծել է երկու առանձին երգ դաշնամուրային նվագակցությամբ, ապա Բեթհովենը երկու բանաստեղծությունների հիման վրա ստեղծել է մեկմասանի կանտատ երկսեռ երգչախմբի և սիմֆոնիկ նվագախմբի համար:
В статье анализируются некоторые аспекты немецкого влияния на Комитаса. В частности, обсуждается явное подражание тематическому мотиву Сонаты для фортепиано №23, оп. 57 («Аппассионата») Л. ван Бетховена в написанном в годы учебы в Берлине струнном квинтете Комитаса. Рассматривается также музыкальное воплощение Бетховеном и Комитасом двух стихотворений немецкого поэта и прозаика И.В. Гёте. Бетховен сочинил одночастную кантату для смешанного хора и симфонического оркестра, а Комитас на основе тех же двух стихотворений написал две отдельные песни с фортепианным сопровождением.
The article discusses some issues regarding the German influence on Komitas. In particular, the author focuses on the resemblance of the subject of L. v. Beethoven’s Piano Sonata No. 23, Op. 57 (known as Appassionato) to that of Komitas’s string quintet, which he wrote while studying in Berlin. The article also examines the musical embodiments by both Beethoven and Komitas of the German writer, poet J. W. Goethe’s two verses. Beethoven composed a singlemovement cantata for mixed choir and symphony orchestra, while Komitas, basing on the same two verses, created two separate songs with piano accompaniment.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 41-47

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:328701

Լեզու:

hy

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

May 22, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Nov 9, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

19

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/356859

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն