Նիւթ

Վերնագիր: Концепция отражения некоторых композиционных особенностей в контексте сонаты для скрипки и фортепиано Арно Бабаджаняна

Ստեղծողը:

Тамироглян, Анна

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

1 (5)

ISSN:

2579-2830

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Թամիրօղլյան Աննա, Tamiroghlyan Anna

Այլ վերնագիր:

Առնո Բաբաջանյանի ջութակի և դաշնամուրի սոնատի կոմպոզիցիոն որոշ առանձնահատկությունների արտացոլման հայեցակարգը (նվիրվում է Ա. Բաբաջանյանի ծննդյան 100-ամյա հոբելյանին) ; Concept Of Reflection Some Compositional Excellences In The Context Of Sonata For Violins And Piano By Arno Babajanyan (To the 100th anniversary of Arno Babajanyan’s birth)

Ենթավերնագիր:

(К 100-летию со дня рождения А. Бабаджаняна)

Ամփոփում:

Эта работа посвящена анализу Сонаты для скрипки и фортепиано Арно Бабаджаняна, созданная в начале II половины XX века, которая рассматривается сквозь призму отражения концепции композиторского мышления первого столетия XXI века. По сути, Соната - произведение авангардного направления, в котором изучение как частных, так и общих критериев, формообразующих факторов, композиционных особенностей современными средствами выразительности, способствует более глубокому освоению музыкально-теоретического материала и выявлению идейного содержания этого полотна.
Այս աշխատանքը նվիրված է Առնո Բաբաջանյանի' XX դարի երկրորդ կեսի սկզբին (1959-60) ստեղծված' Զութակի և դաշնամուրի սոնատի վերլուծությանը: Փորձ է արվել դիտարկել ստեղծագործության հատկանիշների արտացոլման հայեցակարգը XXI դարասկզբի երաժշտամտածողության չափանիշներով: Սոնատը ավանգարդ ուղղության ստեղծագործություն է, որի ձևաստեղծման և կոմպոզիցիոն առանձնահատկությունների հետազոտությունը ժամանակակից արահայտչամիջոցների օգնությամբ նպաստում է երաժշտա-տեսական նյութի առավել խորը յուրացմանը և ստեղծագործության գաղափարական բովանդակության բացահայտմանը:
This article is dedicated to the analysis of the Sonata for violin and piano by Arno Babajanyan, created in the beginning of second half of the XX century (1959-60), in which is viewed through the prizm of reflection of the concept of composer’s thinking of the first half of the XXI century. In fact, the Sonata is a work of the avant-garde direction, in which the study of both particular and general criteria of formative factors, compositional features with modern means of expression, contributes to a deeper development of musical-theoretical material, and, therefore, the identification of the ideological content of this canvas.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 25-40

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:328700

Լեզու:

ru

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

May 22, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Nov 9, 2022

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

41

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/356858

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն