Նիւթ

Վերնագիր: Հմայակ Հակոբյանի ինքնադիմանկարները

Ստեղծողը:

Պետրոսյան, Արմինե

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Երիտասարդ հայ արվեստաբանների գիտական նստաշրջանի նյութեր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2023

Համար:

15 (2)

ISSN:

2953-8122

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Петросян Армине, Petrosyan Armine

Այլ վերնագիր:

Автопортреты Амаяка Акопяна ; Self-Portraits Of Hmayak Hakobyan

Ծածկոյթ:

131-140

Ամփոփում:

Ինքնադիմանկարը, թերևս, կերպարվեստի ժանրերից ամենաբարդն է: Ինքնանկարն ինքնաարտահայտման միջոց է: Այստեղ նկարիչը պատկերում է իր անձը, իր աշխարհը, իր բնավորությունը, ինչպես նաև, կարծում ենք, դրանով ինչ-որ տեղ ինքնահաստատվում է: XIX դ. վերջի ‒ XX դ. սկզբի հայ ռեալիստական դպրոցի նշանավոր ներկայացուցիչ, թիֆլիսահայ նկարիչ Հմայակ Հակոբյանի ինքնադիմանկարներն արված են բարձր տեխնիկայով, կատարյալ վարպետությամբ, ակադեմիական սկզբունքով: Այս գեղանկար ու գծանկար աշխատանքների միջոցով կարելի է բացահայտել նկարչի ստեղծագործական աշխարհը: Հայաստանի ազգային պատկերասրահի ֆոնդերում պահվում է Հմ. Հակոբյանի վեց ինքնադիմանկար: Դրանցում հստակ երևում են նկարչի տրամադրությունը, ներաշխարհը, մտածելակերպը: Ինքնապատկերվելու միջոցով Հմ. Հակոբյանը փորձել է ինքն իրեն գտնել: Նրա ինքնադիմանկարների ֆոնը դարչնագույն է՝ շագանակագույն երանգավորմամբ, որը հատուկ է դասական ռեալիստական գեղանկարչությանը: Հմայակ Հակոբյանի ինքնադիմանկարները նրա հոգու արտացոլումն են: Ինքնադիմանկարը, թերևս, կերպարվեստի ժանրերից ամենաբարդն է: Ինքնանկարն ինքնաարտահայտման միջոց է: Այստեղ նկարիչը պատկերում է իր անձը, իր աշխարհը, իր բնավորությունը, ինչպես նաև, կարծում ենք, դրանով ինչ-որ տեղ ինքնահաստատվում է: XIX դ. վեր¬ջի ‒ XX դ. սկզբի հայ ռեալիստական դպրոցի նշանավոր ներկայացուցիչ, թիֆլիսահայ նկարիչ Հմայակ Հակոբյանի ինքնադիմանկարներն արված են բարձր տեխնիկայով, կատարյալ վարպետությամբ, ակադեմիական սկզբունքով: Այս գեղանկար ու գծանկար աշխատանքների միջոցով կարելի է բացահայտել նկարչի ստեղծագործական աշխարհը: Հայաստանի ազգային պատկերասրահի ֆոնդերում պահվում է Հմ. Հակոբյանի վեց ինքնադիմանկար: Դրանցում հստակ երևում են նկարչի տրամադրությունը, ներաշխարհը, մտածելակերպը: Ինքնապատկերվելու միջոցով Հմ. Հակոբյանը փորձել է ինքն իրեն գտնել: Նրա ինքնադիմանկարների ֆոնը դարչնագույն է՝ շագանակագույն երանգավորմամբ, որը հատուկ է դասական ռեալիստական գեղանկարչությանը: Հմայակ Հակոբյանի ինքնադիմանկարները նրա հոգու արտացոլումն են:
Автопортрет, пожалуй, самый сложный жанр изобразительного искусства. Это попытка самовыражения, отражения собственного «я», своего мира, своего характера, а также, на наш взгляд, своеобразного самоутверждения. Автопортреты известного представителя армянской реалистической школы конца XIX ‒ начала XX вв. Амаяка Акопяна выполнены мастерски, в соответствии с принципами академической живописи. Работы художника в этом жанре являются отражением его тонкого творческого восприятия человека. В фондах Национальной галереи Армении хранится шесть автопортретов художника, каждый из которых являет собой попытку отражения мировосприятия творца, его настроения и характера. Автопортреты А. Акопяна – это поиск себя. Доминантой цвета в этих работах являются оттенки коричневого, столь характерного для классической реалистической живописи. Его полотна-автопортреты передают сложную гамму духовных пластов их создателя.
Self-portrait is, perhaps, the most complicated genre of fine art. It is an attempt of self-expression, reflection of one's own self, one's own world, own character, and, in our opinion, a kind of self-affirmation. Self-portraits of the famous representative of the Armenian realistic school of the late XIX – early XX centuries Hmayak Hakobyan are executed masterfully in accordance with the principles of academic painting. The artist's works in this genre reflect his fine artistic perception of man. The funds of the National Gallery of Armenia house six self-portraits of the artist, each of them being an attempt to reflect the worldview of their creator, his mood and character. H. Hakobyan's self-portraits are a search of one’s self. Shades of brown, so characteristic of classical realistic painting, are dominant here. His self-portraits convey the complex range of their creator’s spiritual layers.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:362714

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Sep 25, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Sep 12, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

24

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/392107

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Պետրոսյան, Արմինե, Հմայակ Հակոբյանի ինքնադիմանկարները Sep 25, 2023

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն