Օբյեկտ

Վերնագիր: Alexander Spendiaryan in the Music of the World (Ethnomusicological Observation)

Ստեղծողը:

Poghosyan-Zeltsburg, Noune

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

1 (7)

ISSN:

2579-2830

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Պողոսյան-Զելցբուրգ Նունե, Погосян-Зельцбург Нуне

Այլ վերնագիր:

Ալեքսանդր Սպենդիարյանը համաշխարհային երաժշտության մեջ (էթնոերաժշտագիտական ուսումնասիրություն) ; Александр Спендиарян в мировой музыке (этномузыковедческое исследование)

Ամփոփում:

This paper explores the work of Alexander Spendiaryan from the standpoint of modern ethnomusicology. The interdisciplinarity of the field of ethnomusicology allows it to comprehend the position of a musician both within the national musical tradition and in the broader scope of world musical culture. The evolution of a national composer is here studied not only in connection with the concepts of contemporary European, Russian and Armenian classical music, but also in the context of the developing national ideology of the intelligentsia in the Armenian diaspora; the cultural processes reflected in the evolution of the national musical style are also considered. Questions of musical nationalism, folklorism, orientalism, cultural and musical identity are discussed taking into account developments in social and political theories of our time. The paper explores the ways in which, although Alexander Spendiaryan’s formation as a musician stemmed from Western, specifically Russian art music, due to the development of his distinct style the composer can be considered one of the founders of the Armenian national school of music composition.
Հոդվածը նվիրված է Ալեքսանդր Սպենդիարյանի ստեղծագործության ուսումնասիրությանը ժամանակակից էթնոերաժշտագիտության համատեքստում։ Ազգային կոմպոզիտորի կայացումը դիտարկվում է ոչ միայն ժամանակակից եվրոպական, ռուսական և հայկական դասական երաժշտության հայեցակարգերին համահունչ, այլև սփյուռքում հայ մտավորականության միջավայրում ձևավորված ազգային գաղափարախոսության պրիզմայով․ խոսքը նաև երաժշտական ոճի էվոլյուցիայի մեջ արտացոլված մշակութային գործընթացների մասին է։ Ֆոլկլորիզմի, արևելայնության, մշակութային և երաժշտական ինքնության հարցերը լուսաբանվում են արդիականության հասարակական և քաղաքական տեսությունների տեսանկյունից։
Статья посвящена исследоваию творчества Александра Спендиаряна в контексте современного этномузыковедения. Становлениe национального композитора рассматривается не только в русле концепций современной ему европейской, русской и армянской классической музыки, но и сквозь призму нациoнальной идеологии, сформировавшейся в среде армянской интеллигенции в диаспоре; речь идет также о культурных процессах, нашедших отражение в эволюции музыкального стиля. Вопросы фольклоризма, ориентализма, культурно-музыкальной идентичности освещаются в ракурсе общественных и политических теорий современности.



Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 67-78

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:328612

Լեզու:

en

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

May 22, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Nov 9, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

69

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/356766

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն