Նիւթ

Վերնագիր: Ժամանակակից մեթոդների և ՏՀՏ գործիքների կիրառումը պատմության դասաժամերին որպես դասի արդյունավետության բարձրացման միջոց

Հրապարակման մանրամասներ:

2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Դպրատուն: Գիտական հոդվածների ժողովածու=Дпратун: Сборник научных статей=Dpratun: Collection of scientific articles

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

2 (12)

ISSN:

2579-2733

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Багиян Карине, Аракелян Анаит, Baghiyan Karine, Araqelyan Anahit

Այլ վերնագիր:

Применение современных методов и инструментов ИКТ на уроках истории как средство повышения эффективности урока ; Application of modern methods and ICT tools in history classrooms asa means of increasing lesson efficiency

Համատեղ հեղինակները:

Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան

Ամփոփում:

Այսպիսով, ցանկացած մեթոդի կիրառում սովորողների համար ապահովում է գիտելիքների որոշակի պաշար։ Գիտելիքների յուրացումը թույլ և ուժեղ սովորող աշակերտների մոտ կատարվում է տարբեր ձևով։ Մանկավարժի խնդիրն է՝ հաշվի առնել բոլոր աշակերտների կարողությունները, բոլորին ներգրավել դասապրոցեսին՝ իրենց ուժերին և կարողություններին համապատասխան։ Ուսուցչի ընտրած մեթոդների արդյունավետության ընդհանուր չափանիշը սովորողների կրթության, դաստիարակության և զարգացման գործում այդ մեթոդների կիրառման շնորհիվ ձեռք բերած վերջնական արդյունքներն են և դրանց համապատասխանությունն է այն խնդիրներին, որոնք պետք է լուծել ուսուցման ընթացքում սովորողների ռեալ ուսումնական հնարավորություններին համապատասխան: Ուսուցման մեթոդը մանկավարժական գործունեության միջոց է, հնար և հիմնական գործիք, որով իրականացվում է ուսուցչի և աշակերտի համագործակցությունը՝ ուղղված ուսումնառության նախանշված արդյունքին, գիտելիքների ձեռքբերմանը, կարողությունների ու հմտությունների զարգացմանը։
Таким образом, применение любого метода дает учащимся определенный объем знаний. Приобретение знаний слабыми և сильными учениками происходит по-разному. Задача педагога - учесть способности всех учеников, вовлечь всех в учебный процесс в соответствии с их сильнымисторонами и способностями. Общей мерой эффективности методов, выбранных учителем, являются конечные результаты, полученные в результате использования этих методов в обучении, воспитании и развитии учащихся; Метод обучения - это средство педагогической деятельности, возможно և основной инструмент, с помощью которого осуществляется взаимодействие преподавателя и ученика, направленное на достижение желаемого результата обучения, приобретения знаний, развития умений и навыков.
Thus, the application of any method provides a certain amount of knowledge for learners. Acquisition of knowledge by weak and strong students is done in different ways. The pedagogue's task is to take into account the abilities of all students, to involve everyone in the lesson process in accordance with their strengths and abilities. The general measures of the effectiveness of the methods chosen by the the teachers is the final result obtained through the use of these methods in the education, upbringing and development of the learns. The teaching method is a means of pedagogical activity, a possible and main tool by which the teacher-student cooperation is carried out, aimed at the intended result of learning, the acquisition of knowledge, the development of abilities and skills.


Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն ; տպ. Արմավ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 69-75

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:315608

Լեզու:

hy

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

May 13, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 29, 2022

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

523

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/343385

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն