2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Багиян Карине, Аракелян Анаит, Baghiyan Karine, Araqelyan Anahit
Применение современных методов и инструментов ИКТ на уроках истории как средство повышения эффективности урока ; Application of modern methods and ICT tools in history classrooms asa means of increasing lesson efficiency
Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան
Այսպիսով, ցանկացած մեթոդի կիրառում սովորողների համար ապահովում է գիտելիքների որոշակի պաշար։ Գիտելիքների յուրացումը թույլ և ուժեղ սովորող աշակերտների մոտ կատարվում է տարբեր ձևով։ Մանկավարժի խնդիրն է՝ հաշվի առնել բոլոր աշակերտների կարողությունները, բոլորին ներգրավել դասապրոցեսին՝ իրենց ուժերին և կարողություններին համապատասխան։ Ուսուցչի ընտրած մեթոդների արդյունավետության ընդհանուր չափանիշը սովորողների կրթության, դաստիարակության և զարգացման գործում այդ մեթոդների կիրառման շնորհիվ ձեռք բերած վերջնական արդյունքներն են և դրանց համապատասխանությունն է այն խնդիրներին, որոնք պետք է լուծել ուսուցման ընթացքում սովորողների ռեալ ուսումնական հնարավորություններին համապատասխան: Ուսուցման մեթոդը մանկավարժական գործունեության միջոց է, հնար և հիմնական գործիք, որով իրականացվում է ուսուցչի և աշակերտի համագործակցությունը՝ ուղղված ուսումնառության նախանշված արդյունքին, գիտելիքների ձեռքբերմանը, կարողությունների ու հմտությունների զարգացմանը։
Таким образом, применение любого метода дает учащимся определенный объем знаний. Приобретение знаний слабыми և сильными учениками происходит по-разному. Задача педагога - учесть способности всех учеников, вовлечь всех в учебный процесс в соответствии с их сильнымисторонами и способностями. Общей мерой эффективности методов, выбранных учителем, являются конечные результаты, полученные в результате использования этих методов в обучении, воспитании и развитии учащихся; Метод обучения - это средство педагогической деятельности, возможно և основной инструмент, с помощью которого осуществляется взаимодействие преподавателя и ученика, направленное на достижение желаемого результата обучения, приобретения знаний, развития умений и навыков.
Thus, the application of any method provides a certain amount of knowledge for learners. Acquisition of knowledge by weak and strong students is done in different ways. The pedagogue's task is to take into account the abilities of all students, to involve everyone in the lesson process in accordance with their strengths and abilities. The general measures of the effectiveness of the methods chosen by the the teachers is the final result obtained through the use of these methods in the education, upbringing and development of the learns. The teaching method is a means of pedagogical activity, a possible and main tool by which the teacher-student cooperation is carried out, aimed at the intended result of learning, the acquisition of knowledge, the development of abilities and skills.
Երևան
«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն ; տպ. Արմավ հրատ.
oai:arar.sci.am:315608
May 13, 2023
Apr 29, 2022
451
https://arar.sci.am/publication/343385
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Բաբայան, Արևիկ
Կարապետյան, Աիդա Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի