Object structure

Publication Details:

2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:

Journal or Publication Title:

Դպրատուն: Գիտական հոդվածների ժողովածու=Дпратун: Сборник научных статей=Dpratun: Collection of scientific articles

Date of publication:

2021

Volume:

2 (12)

ISSN:

2579-2733

Additional Information:

Авагян Анаит, Avagyan Anahit

Title:

Պատկերավորման արվեստը Համո Սահյանի պոեզիայում

Other title:

Искусство иллюстрации в поэзии Амо Сагяна ; The art of illustration in Hamo Sahyan’s poetry

Creator:

Ավագյան, Անահիտ

Corporate Creators:

Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան

Subject:

Գրականագիտություն

Uncontrolled Keywords:

մակդիր ; համեմատություն ; փոխաբերություն ; անձնավորում ; չափազանցություն ; նվազաբերություն ; հակադրություն ; հնչյունախաղ ; երգիծանք ; բույրի զգացողություն

Abstract:

Հոդվածում ուսումնասիրվում է Համո Սահյանի պոեզիայի պատկերավորման արվեստը: Արվեստ, առանց որի չի կարող շնչել պոեզիան: Արվեստ, որի շնորհիվ հարստանում է ընթերցողի աշխարհայացքը: Իրավամբ, Սահյանին կարելի է համարել պատկերավորման արվեստի մեծագույն վարպետ: Նա տողի, հանգի, բառի նկատմամբ հոգատար վերաբերմունք ունի: Նրա խոսքարվեստը բացառիկ հարուստ է: Ոսումնասիրության նպատակն է աշակերտներին ներկայացնել Սահյանի կիրառած պատկերավորման բոլոր միջոցներն իրենց նրբերանգներով: Ուսումնասիրության արդյունքում երիցս համոզվում ենք, որ պատկերավորման արվեստը պոեզիայի զարդն է:
В статье исследуется искусство изображения стихов Амо Сагяна. Искусство, без которого поезия не дышит. Искусство, обогащающее мировоззрение читателя. Действительно, Сагяана можно считать величайшим мастером искусства иллюстрации . Он бережно относится к строчке, рифме, слову. Его речь исключительно насыщенна. Цель исследования – познакомить учеников со всеми средствами иллюстрации, используемыми Сагяном в их нюансах. В результате исследования мы трижды убеждаемся, что искусство иллюстрации украшение поезии.
The article studies the art of depicting Hamo Sahyan’s poetry. Art without which poetry cannot breathe. An art that enriches the reader’s worldview. Indeed, Sahyan can be considered the greatest master of the art of illustration. He has a caring attitude towards line, rhyme, word. His speech is exceptionally rich. The purpose of the study is to introduce the students to all the means of depiction used by Sahyan in their nuances. As a result of the study, we are thrice convinced that the art of illustration is the ornament of poetry.


Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն ; տպ. Արմավ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 28-34

Language:

hy