Նիւթ

Վերնագիր: Учебная фразеология: объем и содержание обучения

Ստեղծողը:

Лусине Сафьян

Տեսակ:

Статья

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիւ:

2007

Հատոր:

10

ISSN:

1829-4316

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Այլ վերնագիր:

Դարձվածաբանության դպրոցական ուսուցման ծավալը և բովանդակությունը; The volume and content of classroom phraseology

Ծածկոյթ:

161-163

Ամփոփում:

Հոդվածում դարձվածաբանական միավորների համակարգված վերլուծությունր ապահովելու համար լեզվական այս իրողությունները քննվում են իմաստային դաշտի սահմաններում, որի կենտրոնը կազմում է ակադեմիկոս Վինոգրադովի կողմից առաջարկված՝ դարձվածքների հայտնի դասակարգումը: Դաշտի եզրերը համալրվում են առածներով, ասացվածքներով, բառին համարժեք բառակապակցություններով, որոնք կենտրոնի նկատմամբ գտնվում են տարբեր հարաբերությունների մեջ: Առանձնակի ուշադրություն է դարձվում այս եզրային միավորների դասավանդման խնդիրներին, որոնք մինչև այժմ անտեսվել են ուսումնառության գործընթացում։

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2007-03-18

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:197579

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Dec 6, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 24, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

14

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/216896

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Учебная фразеология: объем и содержание обучения Dec 6, 2023

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն