կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս
В статье обсуждаются вопросы изучения в средней школе отложительного, творительного и местного падежей. Процесс обучения осуществляется определенными этапами: обучение семантики падежа, синтаксиса и синтаксических функций. Вопросы обучения указанных падежей осуществляются рядом методических принципов, из которых важнейшими являются интерактивный метод и его способы: анализ, сравнение, сопоставление, противопоставление и т. д..
oai:arar.sci.am:197580
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Dec 6, 2023
Jun 24, 2020
65
https://arar.sci.am/publication/216897
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Բացառական, գործիական և ներգոյական հոլովների ուսուցումը միջին դպրոցում | Dec 6, 2023 |
Վ. Ս. Մաղալյան Գլխ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան (1958-1998) Վ․ Միքայելյան (1999-2005) Գլխ․ խմբ․ պաշտոնակատար՝ Պ․ Մ․ Մուրադյան (2005) Ա․ Զաքարյան (2005) Գլխ․ խմբ․՝ Ս․ Հարությունյան (2006-2018) Ա․ Զաքարյան (2018-)
К. Н. Григорьян Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Н. Л. Айрапетян Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)