Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիւ:

2007

Հատոր:

10

ISSN:

1829-4316

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Վերնագիր:

Учебная фразеология: объем и содержание обучения

Այլ վերնագիր:

Դարձվածաբանության դպրոցական ուսուցման ծավալը և բովանդակությունը; The volume and content of classroom phraseology

Ստեղծողը:

Лусине Сафьян

Խորագիր:

Education ; Philology; Linguistics ; Theory and practice of education ; Language and Literature

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Սաֆյան Լուսինե ; Safyan Lusine

Ծածկոյթ:

161-163

Ամփոփում:

Հոդվածում դարձվածաբանական միավորների համակարգված վերլուծությունր ապահովելու համար լեզվական այս իրողությունները քննվում են իմաստային դաշտի սահմաններում, որի կենտրոնը կազմում է ակադեմիկոս Վինոգրադովի կողմից առաջարկված՝ դարձվածքների հայտնի դասակարգումը: Դաշտի եզրերը համալրվում են առածներով, ասացվածքներով, բառին համարժեք բառակապակցություններով, որոնք կենտրոնի նկատմամբ գտնվում են տարբեր հարաբերությունների մեջ: Առանձնակի ուշադրություն է դարձվում այս եզրային միավորների դասավանդման խնդիրներին, որոնք մինչև այժմ անտեսվել են ուսումնառության գործընթացում։

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2007-03-18

Տեսակ:

Статья

Ձեւաչափ:

pdf

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան