Նիւթ

Վերնագիր: Տաթևիկ Սազանդարյանի դերը հայ դասական երգարվեստում

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Հատոր:

4

Այլ վերնագիր:

Роль Татевик Сазандарян В Истории Армянского Певческого Искусства; Tatevik Sazandaryan's Role In The History Of Armenian Art Of Singing

Ծածկոյթ:

235-241

Ամփոփում:

Творчество Татевик Сазандарян занимает особое место в истории армянского певческого искусства. Певица блистала на оперной сцене исполнением ведущих оперных партий, была неподражаемым интерпретатором образов Алмаст (Спендиаров "Алмаст"), Парандзем (Чухаджян "Аршак II"), Тамар (Тигранян "Давид-Бек"),Любаши (Римский-Корсаков "Царская невеста"), Кармен (Бизе "Кармен"),Далилы (Сен-Санс "Самсон и Далила"), Ольги (Чайковский "Евгений Онегин"),Ульяны Громовой (Мейтус "Молодая гвардия") и т.д. The singer shined on the stage of the opera by performing leading opera parts, becoming an incomparable interpreter of Almast (Spendaryan, “Almast”), Parandzem (Tchouhadjian, “Arshak II”), Tamar (Tigranyan, “David Bek”),Lyubasha (Rimski-Korsakov “The King’s Bride”), Carmen (Bizet, “Carmen”), Dalila (Sen-Sans, “Samson and Dalila”), Olga (Tchaikovsky, “Eugene Onegin”), Juliana Gromova (Meitus “Young Guard”) and other roles.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2018-12-15

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:167620

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 21, 2022

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 17, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

39

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/184396

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Տաթևիկ Սազանդարյանի դերը հայ դասական երգարվեստում Jun 21, 2022

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն