Օբյեկտ

Վերնագիր: Использование стихотворных текстов на практических занятиях по русскому языку в вузе (на примере лирики М. Л. Матусовского)

Ստեղծողը:

Мкртичян, Сусанна

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Մկրտիչյան Ս., Mkrtichyan S.

Այլ վերնագիր:

Բանաստեղծական տեքստերի կիրառումը բուհ-ում ռուսերենի ուսուցման մեջ (Մ. Մատուսովսկու բանաստեղծությունների նյութի վրա) ; Using Poetic Texts In Teaching Russian At The University (On The Material Of Matusovsky Poetry)

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

42-50

Ամփոփում:

Լեզվի հաղորդակցական մոտեցման համաձայն՝ լեզվի ուսուցումը պետք է հաշվառի կենդանի հաղորդակցության առանձնահատկությունները, իսկ ուսուցման գործընթացի հիմքում ընկած պետք է լինի կենդանի շփման մոդելը, քանի որ քերականական իրազեկությունը բավարար չէ տվյալ լեզվով հաղորդակցվելու համար: Այս առումով առավել կարևորվում է բնագրաբնույթ, ճանաչողական, կրթական ու դաստիարակչական բարձրարժեք նյութերի, այդ թվում՝ բանաստեղծությունների դերը, որոնք մշակույթի անբաժան մասն են կազմում: Բանաստեղծությունները կարելի է կիրառել իբրև նմուշ՝ գրական խոսակցական խոսքը ուսուցանելու և սովորողների ստեղծագործական ունակությունները զարգացնելու համար:
В соответствии с коммуникативным подходом обучение языку должно учитывать особенности реальной коммуникации, а в основе процесса обучения должна лежать модель реального общения, поскольку владение системой языка является недостаточным для эффективного пользования языком в целях коммуникации. В связи с этим возрастает роль аутентичных, ценных в познавательном, образовательном и воспитательном плане, учебных материалов, определённое место среди которых занимают поэтические произведения, являющиеся неотъемлемой частью культуры. Поэзия может быть использована как образец современной аутентичной разговорно-литературной речи для достижения ведущих целей обучения и развития творческих способностей учащихся.
Communicative approach has prompted to consider peculiarities of real life communication, and teaching is to be underpinned on the model of actual communication, therefore grammatical competence is insufficient for effective use of language in communication. This enhances the role of authentic material with cognitive and educational value, among them poetic texts as an integral part of culture. Poetry may serve a model of up-to-date authentic standard conversation style to achieve major learning objectives and promote learner creativity).

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360030

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 13, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

11

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389244

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն