Նիւթ

Վերնագիր: Աստվածաշնչյան միստերիայի արդի գեղարվեստականացումը Նորայր Ադալյանի «Մրջնանոց» վեպում

Ստեղծողը:

Զարգարյան, Արա Ս.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիւ:

2025

Հատոր:

28

Համար:

2

ISSN:

1829-4316 ; e-2953-8076

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Zargaryan Ara S.

Այլ վերնագիր:

The Modern Artistic Interpretation of the Biblical Mystery in Norayr Adalyan’s Novel the Anthill

Ծածկոյթ:

238-246

Ամփոփում:

Նախաբան. Հոդվածում ուսումնասիրության նյութ է դարձել Նորայր Ադալյանի «Մրջնանոց» վեպը, որն առանձնանում է իր սիմվոլիկ շերտով և մոդեռնիստական մտայնությամբ։ Այն դուրս է գալիս իրադարձությունների պարզ նկարագրությունից և վերածվում է փիլիսոփայական-գեղարվեստական ալեգորիայի։ Մրջյունների աշխարհը ներկայացվում է որպես հասարակական, սոցիալ-քաղաքական և էկզիստենցյալ թեմաների խորհրդանիշ։ Վեպը անուղղակի քննադատություն է համակարգերի ու ամբոխային մտածողության, որտեղ մրջյունների կազմակերպված կյանքը մոդել է անհատականության կորստի համար: Մեթոդներ և նյութեր. Աշխատանքում կիրառվել են զուգադրական, հոգեբանական, հոգեվերլուծական և կենսագրական մեթոդներ: Իրականացվել է նաև տարբեր ստեղծագործությունների միջև համեմատություն: Վերլուծություն. Աշխատանքում աստվածաշնչյան պատմությամբ ընդգծվում է արդի ժամանակների քաոտիկ վիճակն ու մարդկային մոդելում անհատականության կորստի իրողությունը: Արդյունքներ. Վեպը անուղղակի քննադատություն է՝ ուղղված համակարգերին, ամբոխին: Վեպը մի աշխարհ է, որտեղ մրջյունների կազմակերպված կյանքը դառնում է անհատականության կորստի մոդել: Մրջյունը այստեղ ընդամենը միջատ չէ, այլ մարդու վիճակի, նրա հոգեբանական և քաղաքակրթական սահմանափակումների ալեգորիկ պատկերման գործիք։ Այստեղ ակնհայտ է անհատի և համակարգի կոնֆլիկտը։ Սա հիշեցնում է կաֆկայական իրավիճակներ, երբ մարդը կանգնած է անանուն, անշոշափելի, բայց ամենակարող համակարգի դեմ։
Introduction: The subject of this article is Norayr Adalyan’s novel “The Anthill”, which stands out for its symbolic layers and modernist outlook. It goes beyond a mere description of events and transforms into a philosophical and artistic allegory. The world of ants is presented as a symbol of social, socio-political, and existential issues. The novel serves as an indirect critique of systems and mass mentality, where the organized life of ants becomes a model for the loss of individuality. Methods and materials: The study applies comparative, psychological, psychoanalytic, and biographical methods. It also involves comparison between different literary works. Analysis: Through biblical narratives, the work highlights the chaotic state of modern times and the reality of losing individuality within the human model. Results: The novel is an indirect critique directed at systems and the crowd. It portrays a world where the organized life of ants becomes a model for the loss of individuality. The ant here is not merely an insect, but a tool for allegorical representation of the human condition, its psychological and civilizational limitations. The conflict between the individual and the system is evident. This recalls Kafkaesque situations, in which man faces an anonymous, intangible, yet omnipotent system.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:424667

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Dec 10, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Dec 7, 2025

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

3

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/457685

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն