Նիւթ

Վերնագիր: Between Education and Science: Which is Closer to Doctoral Education?

Ստեղծողը:

Mkhitaryan, Atom

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գիտության և կրթության հիմնախնդիրները թվային փոխակերպումների դարաշրջանում

Հրապարակման ամսաթիւ:

2025

ISBN:

978-9939-1-2075-1

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Мхитарян Атом, Մխիթարյան Ատոմ

Այլ վերնագիր:

Между образованием и наукой: что ближе к докторантуре? ; Կրթության և գիտության միջև. ո՞րն Է ավելի մոտ դոկտորական կրթությանը

Ենթավերնագիր:

Գիտական հոդվածների ժողովածու։ Միջազգային գիտաժողովի նյութեր. Մայիսի 23, 2025

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն

Ծածկոյթ:

139-150

Ամփոփում:

With “Berlin Communiqué”, the Bologna Process began to focus on doctoral education as the third level of higher education [1]. Since then, many improvements and concretisations have been made at the European level. The traditional doctoral education - Aspirantura in Armenia (and in other Soviet republics) was a model of “apprenticeship”: the responsibility for the PhD student is exclusively a matter of the supervising professor (or “scientific supervisor”) due to the close relation between the doctoral candidate and professor. Then, after Armenia’s independence, structured postgraduate programs gradually began to increase. This process proceeded at almost the same speed in other European countries that joined the Bologna Process (Armenia joined the Bologna Process in 2005).
Բեռլինյան կոմյունիկեով Բոլոնիայի գործընթացը սկսեց կենտրոնանալ դոկտորական կրթության վրա՝ որպես երրորդ մակարդակի բարձրագույն կրթություն [1]: Այդ ժամանակից ի վեր եվրոպական մակարդակով բազմաթիվ բարելավումներ ու կոնկրետացումներ են կատարվել։ Ավանդական դոկտորական կրթությունը` ասպիրանտուրան Հայաստանում (և խորհրդային այլ հանրապետություններում) «աշկերտության» մոդել էր. ասպիրանտի պատասխանատվությունը բացառապես գիտնական պրոֆեսորի (կամ «գիտական ղեկավարի») խնդիրն է՝ ասպիրանտի և պրոֆեսորի սերտ հարաբերություններով պայմանավորված: Այնուհետեւ, Հայաստանի անկախացումից հետո աստիճանաբար սկսեցին աճել կառուցվածքային երրոդ մակարդակի կրթության ծրագրերը։ Այս գործընթացը գրեթե նույն արագությամբ ընթացավ Բոլոնիայի գործընթացին միացած եվրոպական այլ երկրներում (Հայաստանը միացավ Բոլոնիայի գործընթացին 2005թ.):
С «Берлинским коммюнике» Болонский процесс начал фокусироваться на докторантуре как на третьем уровне высшего образования [1]. С тех пор на европейском уровне было сделано много улучшений и конкретизаций. Традиционное докторантское образование — аспирантура в Армении (и в других советских республиках) было моделью «ученичества»: ответственность за аспиранта — это исключительно дело курирующего профессора (или «научного руководителя») из-за тесной связи между докторантом и профессором. Затем, после обретения Арменией независимости, структурированные программы аспирантуры постепенно начали расширяться. Этот процесс шел почти с той же скоростью в других европейских странах, присоединившихся к Болонскому процессу (Армения присоединилась к Болонскому процессу в 2005 году).

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Ալվարդ Օհանջանյան Վառլենի»

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:396049

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

May 22, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

May 22, 2025

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

4

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/427984

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Mkhitaryan, Atom, Between Education and Science: Which is Closer to Doctoral Education? May 22, 2025

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն