Գիտության և կրթության հիմնախնդիրները թվային փոխակերպումների դարաշրջանում
Горгиян Мери, Казарян Ани, Мхитарян Атом, Gorgiyan Meri, Ghazaryan Ani, Mkhitaryan Atom
Влияние технологий VR и AR на мотивацию и вовлеченность учащихся ; The Impact օf VR and AR Technologies on Students’ Motivation and Engagement
Գիտական հոդվածների ժողովածու։ Միջազգային գիտաժողովի նյութեր. Մայիսի 23, 2025
ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն
Տեխնոլոգիական առաջընթացը նոր հնարավորություններ է ստեղծում կրթության ոլորտում՝ խթանելով նորարարական ուսուցման մեթոդների կիրառումը: Այս հետազոտությունն ուսումնասիրում է վիրտուալ (VR) և լրացված (AR) իրականության տեխնոլոգիաների ազդեցությունը սովորողների մոտիվացիայի և ներգրավվածության վրա՝ հիմնվելով Թալինի ավագ դպրոցի փորձի վրա։ VR լաբորատորիայի ստեղծումը հնարավորություն է տվել սովորողներին վիրտուալ միջավայրում ուսումնասիրելու տարբեր առարկաներ՝ պատմությունից մինչև բնագիտական գիտություններ։ Փորձարկումները ցույց են տվել, որ VR-ը խթանում է զգայական ընկալումը, ամրապնդում ուսումնական նյութի հիշողությունը և նվազեցնում խուճապային ռեակցիաները արտակարգ իրավիճակներում,հակիրճ կարելի է ասել, որ VR-ի օգնությամբ փոքրիկ սթրեսների միջոցով ուղեղին սովորեցնում ենք կառավարել արտակարգ իրավիճակներում առաջացող խուճապը։
Technological advancements are creating new opportunities in education by fostering the adoption of innovative teaching methods. This study explores the impact of virtual reality (VR) and augmented reality (AR) technologies on the educational process, based on the experience of Talin High School. The establishment of a VR laboratory has enabled students to study various subjects, from history to the natural sciences, within a virtual environment. Experiments have shown that VR enhances sensory perception, strengthens memory retention of educational material, and reduces panic reactions in emergency situations.
Технологический прогресс открывает новые возможности в сфере образования, способствуя внедрению инновационных методов обучения. Данное исследование рассматривает влияние технологий виртуальной (VR) и дополненной (AR) реальности на образовательный процесс на основе опыта Талинской старшей школы. Создание VR-лаборатории позволило учащимся изучать различные предметы — от истории до естественных наук — в виртуальной среде. Эксперименты показали, что VR способствует сенсорному восприятию, улучшает запоминание учебного материала и снижает панические реакции в чрезвычайных ситуациях.
Երևան
կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:396053
May 22, 2025
May 22, 2025
4
https://arar.sci.am/publication/427988
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Գորգիյան, Մերի, VR և AR տեխնոլոգիաների ազդեցությունը սովորողների մոտիվացիայի և ներգրավվածության վրա | May 22, 2025 |
Հակոբյան, Արփինե
Գալստյան, Նարինե
Նահապետյան, Լուսինե Պետրոսյան, Հայկ
Գրիգորյան, Մ. Ա.
Ալեքսանյան, Աննա Հակոբյան, Հրանտ