Օբյեկտ

Վերնագիր: Управление качеством учебно–воспитательного процесса в условиях непрерывного образования

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Հատոր:

2

Համար:

1

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Անդրիանովա Վալենտինա, Ցոյ Մարգարիտա, Andrianova Valentina, Tsoy Margarita

Այլ վերնագիր:

Ուսումնադաստիարակչական գործընթացի որակի ապահովումը շարունակական կրթության պայմաններում ; Providing Education and Teaching Quality in Conditions of Continuing Education

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

21-26

Ամփոփում:

This article is devoted to the quality of training and education of young generation. In order to be clever, it isn’t enough to be educated. The modern educational policy should be oriented on the challenges of the XXI century. It should be directed on formation of a new type of intelligence, new lifestyle and way of thinking, adapted to the rapidly changing realities of the world – the social, economic, technological, and informational. Searching for more perfect approaches to the training and education of learners require forming of the educational process so that creative abilities of each person could be implemented fully. The aim of the education is not only assimilation of a training material and enrichment of intelligence and moral and spiritual potential of the future specialist. Today professionally significant qualities of the personality are based not so much on criteria of volume and completeness of concrete knowledge, but on the ability independently to fill up them, to put and to solve professional tasks.
Ուզբեկստանի Կարա Նիյազիի անվան մանկավարժական գիտությունների գիտահետազոտական ինստիտուտի գիտաշխատող։ Հոդվածը նվիրված է աճող սերնդի ուսուցման և դաստիարակության որակի ապահովման հիմնախնդիրներին, քանզի ժամանակակից կրթական հասարակությունը պետք է կողմնորոշված լինի և կարողանա դիմակայել 21–րդ դարի մարտահրավերներին: Այն պետք է ոչ միայն ուղղորդվի զուտ երիտասարդության կրթության մակարդակի բարձրացմանը, այլև նոր մտածելակերպի և ինտելեկտի ձևավորմանը` համահունչ արագ տեմպերով փոփոխվող շրջակա իրականությանը, սոցիալական, տնտեսական, տեխնոլոգիական, տեղեկատվական համատեքստերում: Այս առումով առավել կարևորվում է կրթական համակարգի արագ վերակառուցումը, որը հնարավորություն կընձեռի ամբողջությամբ ինքնաիրացնելու անձի անձնային ներուժը:

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372401

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 9, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Apr 4, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

16

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/402290

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն