Գևորգյան Մայրանուշ, Gevorgyan Mayranush
Կրթական միջավայրում միջազգային բազմամշակութային երկխոսության վրա ազդող գործոնները (էմպիրիկ հետազոտության արդյունքներ) ; Factors Influencing International Multicultural Dialogue In Educational Environment(Results Of Empirical Research
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածը նվիրվում է միջազգային բազմամշակութային երկխոսության վրա դրական կամ բացասական ազդող գործոնների վերլուծությանը: Նշված են ոչ միայն հիմնական գործոնները, որոնք խոչընդոտում են բազմամշակութային կրթական միջավայրում կառուցողական, առանց կոնֆլիկտների փոխգործունեությանը, ինչպիսիք են էթնոկենտրոնությունը, մշակութային շոկը, կարծրատիպերը, այլ նաև այդ գործընթացի վրա դրական ազդող գործոնները` տոլերանտ գիտակցության ձևավորումը, ազգային ինքնագիտակցությունը և այլն: Յուրաքանչյուր գործոն հիմնավորվել է տեսական վերլուծությամբ և էմպիրիկ հետազոտություններով` ցույց տալով հայկական մի շարք բուհերում սովորող ուսանողների վերաբերմունքը այս հիմնախնդրին:,
The article focuses on the analysis of factors which influence positively or negatively on the constructive international multicultural dialogue. Not only basic factors preventing constructive engagement in multicultural educational environment such as ethnocentrism, cultural shock, stereotypification, but also the factors which influence positively on this process formation of tolerance consciousness, national self-consciousness and others are marked in the article. Data of empirical researches which show the real attitude of students of Armenian universities to this problem are illustrated.
Երևան
oai:arar.sci.am:371979
Apr 3, 2024
Mar 28, 2024
1
https://arar.sci.am/publication/401824
Синягина, Наталья Геворкян, Майрануш
Журавлёва, Л. С.
Бахина, А. В.
Мартынчук, Е. В.
Мирзаханян, Р. K. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Семикин, Геннадий Мысина, Галина