Սինյագինա Նատալյա, Գևորգյան Մայրանուշ, Sinyagina Natalya, Gevorgyan Mayranush
Բազմամշակութային կրթության ռիսկերի դասակարգումը մոնոէթնիկ և բազմաէթնիկ կրթական միջավայրում ; Classification Of Risks Of Multicultural Education In Monoethnic And Multiethnic Environment
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում դիտարկված են բազմամշակութային կրթության ռիսկերը` հաշվի առնելով տարածաշրջանի էթնիկական կազմը: Հեղինակները հիմնավորել են բազմամշակութային կրթության արդիականությունը` հիմնվելով հայաստանյան և ռուսաստանյան բուհերում իրականացված էմպիրիկ հետազոտության արդյունքների վրա: Նշվում է, որ մանկավարժական մոդելների և ծրագրերի մշակման և ներդրման ժամանակ հաշվի են առնվում միայն դրական արդյունքները, սակայն իրական պրակտիկայում հնարավոր չէ խուսափել ռիսկերից: Այդ իսկ պատճառով բացահայտված և հիմնավորված են բազմամշակութային կրթության հետևյալ ռիսկերը` ռազմավարական, անհամապատասխանության, անձնային, հոգեբանական, հաղորդակցական, տեխնոլոգիական, հանրամշակութային:
This article is focused on the risks of multicultural education taking into account the ethnic composition of the region. The authors substantiate the relevance of multicultural education based on the results of empirical research conducted in high schools of Armenia and Russia. It is noted that the development and implementation of pedagogical models and programs of multicultural education are calculated only positive results, in real conditions of practice, it is impossible to avoid the risks. Identified and substantiated the following risks of multicultural education: strategical, risks of disagreement, dispositional, personality, psychological, communicative, technological, social-cultural risks.
Երևան
oai:arar.sci.am:371093
Mar 21, 2024
Mar 14, 2024
5
https://arar.sci.am/publication/400949
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Синягина, Наталья, Классификация рисков поликультурного образования в моноэтнической и полиэтнической среде | Mar 21, 2024 |
Синягина, Наталья Геворкян, Майрануш
Геворкян, Майрануш
Веренич, Мария Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան