Օբյեկտ

Վերնագիր: Использование технологического подхода в управлении качеством профессиональной подготовки студентов

Ստեղծողը:

Бурлакова, Ирина

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Հատոր:

4

Համար:

3

ISSN:

1829 –1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Բուռլակովա Իրինա, Burlakova Irina

Այլ վերնագիր:

Տեխնոոգիական մոտեցման կիրառումը ուսանողների մասնագիտական պատրաստության որակի կառավարման մեջ ; Using Technological Approach In The Quality Management Of Student Professional Training

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

23-30

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացված է կրթության համակարգում տեխնոլոգիական մոտեցման կայացման հեղինակային նկարագրությունը և դրա հիման վրա ուսանողների մասնագիտական պատրաստության որակի կառավարման համակարգի կառուցման հնարավորությունը: Տեխնոոգիական մոտեցումը դիտարկվում է որպես կրթական գործընթացի բոլոր սուբյեկտների հատուկ կազմակերպված համագործակցություն` ուղղված հասնելու որոշակի կրթական արդյունքների: Ուսանողների մասնագիտական պատրաստության որակի կառավարումը` հիմնված տեխնոլոգիական մոտեցման վրա, բաղկացած է ուսուցման պլանավորված արդյունքների հայտորոշիչ և գործառնական պատկերացումներից, համակարգի ներկա վիճակի հայտորոշման միջոցներից և մոտակա զարգացման կանխորոշման միտումներից (մշտադիտարկում), տեխնոլոգիաների ընտրությունից, տվյալ պայմանների համար ուսուցման օպտիմալ մոդելի կառուցումից, հետադարձ հապի մեխանիզմից:
The article presents the review of the formation of the technological approach in the education system and the possibility of building the quality management system of students’ professional training on its basis. The technological approach is seen as specially organized interaction of inter-curricular educational process, aimed at achieving specific results in education. The quality management of student professional training on the basis of the technological approach consists of: diagnostic and operational view of the expected learning outcomes; diagnostics of the current state and forecasting of tendencies of nearest development (monitoring) system; a set of technologies; construction of an optimal model of training for these specific conditions; feedback mechanism.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371575

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 25, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 22, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

7

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401432

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն