Օբյեկտ

Վերնագիր: Լեզվաբանական տերմինների ուսումնական բառարանի կազմման սկզբունքները

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Համար:

2 (36)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Хачатрян Л. М., Мирумян М. В., Khachatryan L. M., Mirumyan M. V.

Այլ վերնագիր:

Принципы составления учебного словаря лингвистических терминов ; The Principles of Compiling an Instructional Dictionary of Linguistic Terms

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

3-10

Ամփոփում:

Լեզվաբանական տերմինների բառարանը կազմված է հետևյալ սկզբունքներով. ա) տերմիններն ընտրված են ըստ լեզվի կառուցվածքային մակարդակների, բ) բառարանը կազմված է թեմատիկ-իմաստային սկզբունքով, գ) տերմինից հետո տրվում են նրա միկրոհամակարգի տերմինները, դ) կիրառվել է տերմինների բացատրության իմաստաբանական կամ նկարագրական սահմանումը, ե) գործածվում է հղումը զ) բառիմաստի մեկնաբանությանը հաջորդում է պարզաբանող օրինակը, է) յուրաքանչյուր բաժնի տերմինների մեկնաբանությունից հետո կատարվում է լեզվական նյութի նպատակային վերլուծություն։
Одним из главных вопросов составления лингвистического учебного словаря являются выбор и уединение специальных терминов. В основе данного словаря лежат следующие принципы: а/ термины выделяются по языковым уровням, б/ словарь составляется по семантико-тематическим принципам, в/ после ключевых терминов даются термины его микросистемы, г/ употребляется способ семантического или описательного определения, д/ пользуется прием ссылки, е/ употребляется иллюстративный образец, ё/ после толкования терминов каждого отдела, делается анализ языкового материала.
One of the most important issues of compiling an instructional linguistic dictionary is the choice and separation of special terms. In the basis of the given dictionary lie the following principles; a/ the terms are segregated on the linguistic levels, b/ the dictionary is compiled according to the semantic-thematic principles, c/ after the key terms the terms of its micro-system are given, d/ the means of semantic or descriptive determination is used, e/ the approach of the reference is used, f/ an illustrative sample is used, g/ after the interpretation of the terms of each head, an analysis of linguistic material is done.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371516

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 22, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 22, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

2

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401399

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն