Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Хачатрян Л. М., Мирумян М. В., Khachatryan L. M., Mirumyan M. V.
Title:
Լեզվաբանական տերմինների ուսումնական բառարանի կազմման սկզբունքները
Other title:
Принципы составления учебного словаря лингвистических терминов ; The Principles of Compiling an Instructional Dictionary of Linguistic Terms
Creator:
Խաչատրյան, Լալիկ ; Միրումյան, Մարգուշ
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Լեզվաբանություն ; Բառակազմություն
Uncontrolled Keywords:
տերմին ; լեզվի կառուցվածքային մակարդակներ ; թեմատիկ-իմաստային սկզբունք ; պարզաբանող օրինակ
Coverage:
Abstract:
Լեզվաբանական տերմինների բառարանը կազմված է հետևյալ սկզբունքներով. ա) տերմիններն ընտրված են ըստ լեզվի կառուցվածքային մակարդակների, բ) բառարանը կազմված է թեմատիկ-իմաստային սկզբունքով, գ) տերմինից հետո տրվում են նրա միկրոհամակարգի տերմինները, դ) կիրառվել է տերմինների բացատրության իմաստաբանական կամ նկարագրական սահմանումը, ե) գործածվում է հղումը զ) բառիմաստի մեկնաբանությանը հաջորդում է պարզաբանող օրինակը, է) յուրաքանչյուր բաժնի տերմինների մեկնաբանությունից հետո կատարվում է լեզվական նյութի նպատակային վերլուծություն։
Одним из главных вопросов составления лингвистического учебного словаря являются выбор и уединение специальных терминов. В основе данного словаря лежат следующие принципы: а/ термины выделяются по языковым уровням, б/ словарь составляется по семантико-тематическим принципам, в/ после ключевых терминов даются термины его микросистемы, г/ употребляется способ семантического или описательного определения, д/ пользуется прием ссылки, е/ употребляется иллюстративный образец, ё/ после толкования терминов каждого отдела, делается анализ языкового материала.
One of the most important issues of compiling an instructional linguistic dictionary is the choice and separation of special terms. In the basis of the given dictionary lie the following principles; a/ the terms are segregated on the linguistic levels, b/ the dictionary is compiled according to the semantic-thematic principles, c/ after the key terms the terms of its micro-system are given, d/ the means of semantic or descriptive determination is used, e/ the approach of the reference is used, f/ an illustrative sample is used, g/ after the interpretation of the terms of each head, an analysis of linguistic material is done.
Place of publishing:
Երևան