Օբյեկտ

Վերնագիր: Socio-Philosophical Analysis of Mass Media as a Factor in the Formation of Public Opinion

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Իմաստություն=Wisdom=Мудрость

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

20

Համար:

4

ISSN:

1829-3824 ; e-2738-2753

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Համատեղ հեղինակները:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

42-50

Ամփոփում:

Computer and telecommunication technologies have led to the development of modern mass media and have made significant competition with the print edition (newspapers, magazines, and books), thedominance of telecracy, etc. The media have gone a significant path of development from a channel of information and entertainment to a political institution, significantly increasing their capabilities as an instrument of influencing public consciousness. The study‟s main purposeis to conduct a socio-philosophical analysis of mass media as a factor in the formation of public consciousness. In this article,the process of cognition of mass media and socio-philosophical analysis of its impact on society were used: general scientific methods; logical methods of theoretical analysis; technical analysis, clarification

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Տիգրան Մեծ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371048

Լեզու:

en

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 14, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

13

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400921

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Bekh, Yuliya, Socio-Philosophical Analysis of Mass Media as a Factor in the Formation of Public Opinion Apr 16, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն