Նիւթ

Վերնագիր: Բնագրային աշխատանքը որպես ուսանողի լեզվագիտական կարողությունների զարգացման միջոց

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2020

Համար:

1-2 (37-38)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Авакян Л. M., Тер-Григорян Л. А., Avagyan L. M., Ter-Grigoryan L. A.

Այլ վերնագիր:

Работа над оригиналом художественного произведения как средство развития лингвистических способностей студента ; Working On The Original Of A Piece Of Fiction As A Means Of Developing Student's Linguistic Abilities

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկոյթ:

39-43

Ամփոփում:

Բնագրային աշխատանքները հնարավորություն են տալիս լեզվի ուսումնասիրումը և ուսուցումն իրականացնել խոսքային միջավայրում՝ լեզվական տեսական նյութը գործնական տարաբնույթ առաջադրանքներով ամրապնդելով։ Այս մոտեցումը սկզբնապես ընկած է մայրենի լեզվի ուսուցման հիմքում, սակայն տեսական նյութի կամ լեզվական երևույթների դրսևորումների մեխանիկական սերտումը մեր ժամանակներում խնդիր է դարձել՝ հայ երիտասարդին զրկելով հային հատուկ լեզվամտածողության առանձնահատկությունները զգալու և լեզվում դրանց արտահայտման յուրահատուկ ու ինքնատիպ դրսևորումների գեղեցկությունը նկատելու, գործածելու հնարավորությունից ու կարողությունից․լեզուն ազգային հոգեկերտվածքի և լեզվամտածողության կենդանի մարմնավորումն է։
Работа над оригиналом художественного произведения дает возможность изучать язык и обучать языку в речевой среде, закрепляя теоретический языковой материал с помощью различных практических заданий. Этот принцип лежит в основе изучения языка, однако механическое заучивание теоретического материала или языковых явлений в наше время стало серьезной проблемой, лишив армянскую молодежь почувствовать особенности присущего армянину языкового мышления и использовать красоту уникальных и своеобразных языковых единиц: язык – живое воплощение национального менталитета и языкового мышления.
Working on the original of a piece of fiction makes it possible to learn a language and teach it in the linguistic environment, reinforcing theoretical language material with the help of various practical assignments. This approach has long been the basis of language learning, however, mechanically memorizing the theoretical material or linguistic phenomena nowadays has become harmful, depriving the Armenian youth of feeling the peculiarities of the Armenian linguistic thinking and using the unique beauty of idiosyncratic units of language: language is the embodiment of national mentality and linguistic thinking.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:370545

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Feb 22, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

33

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400367

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն