Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Ավագ նախադպրոցականների հուզական հակազդումների ուսումնասիրման արդյունքները
Other title:
Результаты исследования эмоциональных реакций старших дошкольников ; Results Of Researching Senior Preschoolers' Emotional Reactions
Creator:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
հուզական ոլորտ ; հուզական վիճակներ ; հուզական հակազդումներ ; ստուգողական գիտափորձ
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում քննարկվում են տարբեր իրավիճակներում ավագ նախադպրոցականի հուզական ինտելեկտի և հուզական դրսևորումների առանձնահատկությունները, հուզական վիճակների իմացության մակարդակի բացահայտմանն ուղղված ստուգողական գիտափորձի կազմակերպման ընթացքը։ Ստացված տվյալների համեմատական վերլուծությունը ցույց է տալիս փորձարարական մեթոդի ընտրության կարևորությունը երեխաների միջանձնային հարաբերություններում։ Ըստ առաջադրած մեթոդիկաների` բացահայտվել են կոնկրետ իրավիճակներին բնորոշ հուզական հակազդումները և երեխաների կողմից դրանց տրված մեկնաբանությունները։ Ստուգողական գիտափորձերում արձանագրված դրական, բացասական և չեզոք հակազդումների ցուցանիշները ցույց են տալիս դրական տեղաշարժերի միտումներ։ Հաստատվել է երեխայի հուզական հակազդման և հասակակցի հուզական վիճակը հասկանալու կարողության կապը։
В статье рассматриваются особенности эмоционального интеллекта и эмоциональных проявлений старших дошкольников в разных ситуациях, в процессе организации констатирующего эксперимента, с целью выявления уровня эмоциональных состояний. Сравнительный анализ полученных данных свидетельствует о важности выбора экспериментального метода в межличностных отношениях детей. Предложенная методология позволили выявить эмоциональные реакции, характерные для конкретных ситуаций, и интерпретации их детьми. Положительные, отрицательные и нейтральные реакций, наблюдаемые в экспериментах, показывают проявление положительных эмоциональных реакции. Установлена связь между эмоциональной реакцией ребенка и эмоциональным состоянием сверстников.
The article discusses the characteristics of senior preschoolers’ emotional intelligence and emotional manifestations in different situations, in the process of organizing the control experiment in order to reveal the level of emotional state. Comparative analysis of the received data proves the importance of choosing the experimental method in interpersonal relationships among children. The proposed methodologies revealed emotional reactions typical to certain situations, and their interpretations by children. Indicators of positive, negative and neutral reactions, observed in the experiments, show positive tendencies of the manifestation of emotional reactions. The connection between child's emotional reactions and peers’ emotional state was adjusted.
Place of publishing: