Նիւթ

Վերնագիր: The Methodical Principles of Child's Speech Development Curriculum

Ստեղծողը:

Amiraghyan, Marianna

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Իմաստություն=Wisdom=Мудрость

Հրապարակման ամսաթիւ:

2013-

Հատոր:

7

Համար:

2

ISSN:

1829-3824 ; e-2738-2753

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Համատեղ հեղինակները:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

167-173

Ամփոփում:

In the article child’s speech development process is observed, which, on the one hand, as-sumes the accounting of not only didactic, but also methodological principles, which let the preschool pedagogue choose appropriate means for speech development. On the other hand, the basis of the organization of speech development process is the preschool educational curriculum, where the volume of speech abilities and skills, the demands for different agedgroups are defined. But child’s speech development peculiarities and regularities should be taken into consideration, when the choice of self-realization and self-organization methods, ways and means of child’s speech becomes urgent.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Տիգրան Մեծ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:370206

Լեզու:

en

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Feb 16, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

11

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400012

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Amiraghyan, Marianna, The Methodical Principles of Child's Speech Development Curriculum Apr 16, 2024

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն