Նիւթ

Վերնագիր: Cooperative Learning as Guidance for Implementing a Learner-Oriented Teaching

Ստեղծողը:

Petrosyan, Dorateya

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2015

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Պետրոսյան Դ., Петросян Д.

Այլ վերնագիր:

Համագործակցային ուսուցումը որպես ուղեցույց աշակերտների ուսուցման համար ; Обучение в сотрудничестве как руководство по осуществлению личностно-ориентированного обучения

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

165-169

Ամփոփում:

Սույն հոդվածում քննարկվում և ներկայացվում են տարբեր հեղինակների մոտեցումներ դասապրոցեսում համատեղ ուսուցման կարևորության մասին: Հոդվածում կրկին անգամ շեշտվում է անգլերենի ուսուցչի կողմից աշակերտ/աշակերտ, ուսանող/ուսանող փոխադառձ կապի կազմակերպման անհրաժեշտությունը: Այն նույնպես կարող է խթան հանդիսանալ ուսման որակի բարձրացմանը, նյութի ավելի լավ տիրապետմանը: Համատեղ ուսուցումը հնարավորություն է տալիս կենտրոնանալ լեզվի վրա և ոչ թե նրա ձևի կամ տեքստի` զարգացնելով դատողական մոտեցում, որն ապահովում է աշակերտի ինքնուրույնությունը, փոխարեն նրա կախվածությանը ուսուցչից:
Практическая реализация коммуникативного подхода к развитию умений и навыков иноязычного общения вытекает из таких основополагающих принципов данного подхода обучения, как принцип личностной направленности обучения (personal involvement), и принцип коллективного взаимодействия обучаемых в процессе учебной деятельности (interaction ). Организация работы небольшими группами даѐт хороший эффект, так как общение осуществляется более непринужденно. Кроме того, воспитывается чувство коллективизма, ответственности, развивается способность сориентироваться в создавшейся ситуации. Постепенно исчезает боязнь говорить у учащихся, которые ранее испытывали робость, неуверенность в себе, застенчивость. А главное – групповая работа учит учащихся самостоятельности.
It is our task here to present some considerations concerning cooperative learning hold by various authors due to which cooperative arrangements are found superior to either competitive or individualistic structures. The information regarding cooperative learning would appear to be a necessary accomplishment for a teacher of English (at what-ever- sort of school he/she may be teaching) who acts to ensure and facilitate student –student interaction. Cooperative learning suggests possible activities focusing on the ―whole language‖ and not only on form and text, as well as developing critical thinking which entails learner-autonomy instead of learner-dependence and teacher-centered learning instead of learner-oriented.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:362953

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Sep 14, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

14

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/392097

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Petrosyan, Dorateya, Cooperative Learning as Guidance for Implementing a Learner-Oriented Teaching Jan 12, 2024

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն