Object structure

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Պետրոսյան Դ., Петросян Д.

Վերնագիր:

Cooperative Learning as Guidance for Implementing a Learner-Oriented Teaching

Այլ վերնագիր:

Համագործակցային ուսուցումը որպես ուղեցույց աշակերտների ուսուցման համար ; Обучение в сотрудничестве как руководство по осуществлению личностно-ориентированного обучения

Ստեղծողը:

Petrosyan, Dorateya

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Խորագիր:

English teaching methods

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

cooperative learning ; learner-oriented teaching ; teacher-oriented teaching ; academic content ; interaction ; communicative language teaching ; individual accountability ; team members ; pair discussions ; intergroup relations ; peer review and evaluations ; academic achievement results ; collective teaching experience

Ծածկույթ:

165-169

Ամփոփում:

Սույն հոդվածում քննարկվում և ներկայացվում են տարբեր հեղինակների մոտեցումներ դասապրոցեսում համատեղ ուսուցման կարևորության մասին: Հոդվածում կրկին անգամ շեշտվում է անգլերենի ուսուցչի կողմից աշակերտ/աշակերտ, ուսանող/ուսանող փոխադառձ կապի կազմակերպման անհրաժեշտությունը: Այն նույնպես կարող է խթան հանդիսանալ ուսման որակի բարձրացմանը, նյութի ավելի լավ տիրապետմանը: Համատեղ ուսուցումը հնարավորություն է տալիս կենտրոնանալ լեզվի վրա և ոչ թե նրա ձևի կամ տեքստի` զարգացնելով դատողական մոտեցում, որն ապահովում է աշակերտի ինքնուրույնությունը, փոխարեն նրա կախվածությանը ուսուցչից:
Практическая реализация коммуникативного подхода к развитию умений и навыков иноязычного общения вытекает из таких основополагающих принципов данного подхода обучения, как принцип личностной направленности обучения (personal involvement), и принцип коллективного взаимодействия обучаемых в процессе учебной деятельности (interaction ). Организация работы небольшими группами даѐт хороший эффект, так как общение осуществляется более непринужденно. Кроме того, воспитывается чувство коллективизма, ответственности, развивается способность сориентироваться в создавшейся ситуации. Постепенно исчезает боязнь говорить у учащихся, которые ранее испытывали робость, неуверенность в себе, застенчивость. А главное – групповая работа учит учащихся самостоятельности.
It is our task here to present some considerations concerning cooperative learning hold by various authors due to which cooperative arrangements are found superior to either competitive or individualistic structures. The information regarding cooperative learning would appear to be a necessary accomplishment for a teacher of English (at what-ever- sort of school he/she may be teaching) who acts to ensure and facilitate student –student interaction. Cooperative learning suggests possible activities focusing on the ―whole language‖ and not only on form and text, as well as developing critical thinking which entails learner-autonomy instead of learner-dependence and teacher-centered learning instead of learner-oriented.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան