Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:
Ուսանողների կողմից օտարալեզու նյութի յուրացման վարժանքների բովանդակությունը եւ կազմակերպությունը ; The Content and Organization of the Students Training in Learning of the Foreign Language Material
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Սույն հոդվածը նվիրված է լեզվական նյութի յուրացման նպատակով ուսանողների վարժանքների բովանդակության և դրանց կազմակերպման խնդիրներին: Ներկա աշխատության մեջ վարժանքը դիտարկվում է որպես ուսումնական պրոցեսի միջանկյալ, սակայն կարևոր օղակ: Այս օղակը կրում է դիալեկտիկ բնույթ, քանի որ այն կապված է մի կողմից լեզվական նյութի գիտակցական յուրացմանը, մյուս կողմից էլ` ոչ գիտակցական ընկալմանը լեզվական նյութի օգտագործման և խոսակցական գործունեության զարգացվող ձևերի մեջ: Սույն հոդվածի նպատակը ուսանողների վարժանքների տեսական հիմքերի և լավագույն ծրագրերի ստեղծումն է ,լեզվական նյութի և հիմնատեքստերի յուրացումը` որոշակի հատկանիշների հիման վրա /քերականական ,հնչյունաբանական,թեմատիկ և այլն/:
The article deals with the content and organization of the students training in learning of the language material. In the given article the training is revealed as an intermediate but necessary point of the educational process. This link has a dialectic character because on the one hand it is connected with the acquisition of the language material on the conscious basis and on the other hand with the learning down of the realization with the usage of the language material and in the developing types of speech activity. The aim of the article is in the working out the theoretical basis of the training and in the creation of optimal programms of training of the students in the acquisition of the language material and the initial text on the basis of the definite indications / grammar, phonetic, thematic, etc./ Данная статья посвящена проблеме содержания и организации тренировки студентов в усвоении языкового материала. В настоящей работе тренировка рассматривается как промежуточное, но необходимое звено учебного процесса. Это звено носит диалектический характер, ибо оно связано, с одной стороны, с усвоением языкового материала на сознательной основе, а с другой - со "снятием" осознанности при применении языкового материала и в развиваемых видах речевой деятельности. Цель состоит в разработке теоретических основ тренировки и в создании оптимальных программ тренировки студентов в усвоении языкового материала и исходного текста на основе определенного признака ( грамматического, фонетического, тематического и т.д).
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:362894
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Sep 13, 2023
9
https://arar.sci.am/publication/392271
Edition name | Date |
---|---|
Маркарян, Алиса, Содержание и организация тренировки студентов в усвоении иноязычного языкового материала | Jan 12, 2024 |