Object

Title: Teaching ESP vocabulary by means of purposive-thematic diagrams and crossword puzzles (on the example of legal English)

Ստեղծողը:

Grigoryan, G. ; Zakaryan, O.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լեզու և լեզվաբանություն= Язык и языкознание= Language and linguistics

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Հատոր:

2

ISSN:

1829-0183

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Григорян Г. M., Закарян О., Գրիգորյան Գ. Մ., Զաքարյան Օ.

Այլ վերնագիր:

Преподавание английской лексики с помощью целевых-тематических средств (на примере английского для юристов) ; Անգլերենի բառապաշարի դասավանդումը նպատակային-թեմատիկ միջոցներով (Իրավաբանական ոլորտի օրինակով)

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Հ․ Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)

Ծածկույթ:

62-73

Ամփոփում:

Հատուկ նպատակներով անգլերենի դասավանդումը տարածված է եղել դեռևս 1960-ական թթ.: Իրավաբանական ոլորտում ևս անգլերենը համարվում է հատուկ նպատակներով ուսուցանվող լեզու, և այս դեպքում ևս կան մեծ թվով մասնագիտական բառեր, որոնք պետք է յուրացվեն: Այստեղ ևս դժվար կլինի ուսուցումը, եթե նրանք չունենան համապատասխան բառապաշար և վերջինիս կիրառման հմտություններ, օրինակ՝ իրավաբանական փաստաթղթեր ընթերցելիս կամ գրելիս, զեկույցներ, նորություններ լսելիս, դատական նիստերի գործ ներկայացնելիս։ Այս դեպքում պետք է ուշադրություն դարձնել բառագիտությանը, բառապաշարի ուսուցմանը: Նման մոտեցումը և հնարքները կդյուրացնեն դասավանդման գործընթացը: Հոդվածում շեշտը դրվում է խաչբառերի, նպատակային-թեմատիկ գծապատկերների կիրառման և իրավաբանական անգլերենի դասավանդման գործընթացում դրանց ներդրման վրա:
Преподавание английского для специфических целей (АСЦ) актуально еще с 1960-х гг. Юридический английский наряду с другими считается языком, изучаемым для специальных целей, и содержит большое количество профессиональных терминов, которые должны усвоить обучающиеся. Изучение будет весьма затруднительно, если у них не будет достаточных знаний и навыков использования лексического запаса юридического английского, к примеру, для чтения или написания юридических документов, чтения или прослушивания докладов, новостей на юридические темы в СМИ, представления дела в зале суда. В этом случае следует обратить внимание на лексикографию, обучение лексике. Такой подход и приемы облегчат процесс преподавания. В статье особое внимание уделяется использованию кроссвордов и целевых тематических диаграмм в процессе преподавания юридического английского.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:302385

Լեզու:

en

Գլխավոր նշում:

Հանդեսի հիմնադիրն է ՀՀ ԳԱԱ Հ. Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտը։ Լույս է տեսնում 2003 թ., տարին երկու անգամ։

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 28, 2024

In our library since:

Feb 11, 2022

Number of object content hits:

14

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/330543

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information