Օբյեկտ

Վերնագիր: Билингвизм и диглоссия как основные явления в теории языковых контактов и их влияние на процесс обучения школьников

Ստեղծողը:

Осипян, Гаяне

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2019

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Hovsepyan G., Հովսեփյան Գ.

Այլ վերնագիր:

Bilingualism And Diglosia Us A Main Linguistic Phenomens Of Language Contact And Their Inguence On Learning Process Of Armeny Schoolchildren ; Երկլեզվությունը և դիգլոսիան որպես հիմնական երևույթներ լեզվական շփման տեսության մեջ, նրանց ազդեցությունը հայ դպրոցականների ուսուցման պրոցեսի վրա

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

183-191

Ամփոփում:

Предметом нашего специального рассмотрения в статье является билингвизм с его разновидностями, особенно группового билингвизма –билингвизма возрастных групп. К особенностям билингвизма в НКР следует отнести диглоссию-своеобразный билингвизм, проявляющийся в параллельном функционировании двух форм родного языка-литературного АЯ и КДАЯ /карабахского диалекта армянского языка/.
The linguistic situation in Artsakh is multifunction. The situation is, perhaps, from the point of view of national structure, demographically unbalanced. The linguistic situation in Artsakh may be equal in rights and unbalanced from the point of view of the proportionality and eguality of rights. In the republic of Artsakh one of the bilingualistic leatures is diglosia, formed by the two forms of the native language.
Արցախի Հանրապետության լեզվական իրավիճակը բազմաբաղադրիչ է: Ազգային կառուցվածքի տեսանկյունից իրադրությունը, անկասկած, ժողովրդագրորեն անհավասարակշիռ է: Արցախի Հանրապետությունում երկլեզվության առանձնահատկություններից է դիգլոսիան՝ ինքնատիպ երկլեզվությունը, որն ի հայտ է գալիս մայրենի լեզվի երկու ձևերի (գրական հայերենի և Ղարաբաղի բարբառի) գործածությամբ: Հնչյունական ուսուցման պրոբլեմները և պահանջները հայ-ռուսերեն և ռուս-հայերեն երկլեզվության և դիգլոսիայի պայմաններում քիչ են ուսումնասիրված, որոնք, մեր կարծիքով, կարող են մշակված լինել լեզուների կառուցվածքների համեմատական ուսումնասիրության հիման վրա, ինչը ապացուցել են մեր հետազոտությունները հայ աշակերտների ուսուցման պրոցեսում երկլեզվության և դիգլոսիայի պայմաններում:

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360713

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 27, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

95

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389964

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն