Հրապարակման մանրամասներ:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Վերնագիր:
Այլ վերնագիր:
Bilingualism And Diglosia Us A Main Linguistic Phenomens Of Language Contact And Their Inguence On Learning Process Of Armeny Schoolchildren ; Երկլեզվությունը և դիգլոսիան որպես հիմնական երևույթներ լեզվական շփման տեսության մեջ, նրանց ազդեցությունը հայ դպրոցականների ուսուցման պրոցեսի վրա
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Методика преподавания и воспитания ; Русский язык
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
языковые контакты ; субординативный билингвизм ; групповой билингвизм ; естественный билингвизм ; искусственный билингвизм ; взаимовлияние языков
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Предметом нашего специального рассмотрения в статье является билингвизм с его разновидностями, особенно группового билингвизма –билингвизма возрастных групп. К особенностям билингвизма в НКР следует отнести диглоссию-своеобразный билингвизм, проявляющийся в параллельном функционировании двух форм родного языка-литературного АЯ и КДАЯ /карабахского диалекта армянского языка/.
The linguistic situation in Artsakh is multifunction. The situation is, perhaps, from the point of view of national structure, demographically unbalanced. The linguistic situation in Artsakh may be equal in rights and unbalanced from the point of view of the proportionality and eguality of rights. In the republic of Artsakh one of the bilingualistic leatures is diglosia, formed by the two forms of the native language.
Արցախի Հանրապետության լեզվական իրավիճակը բազմաբաղադրիչ է: Ազգային կառուցվածքի տեսանկյունից իրադրությունը, անկասկած, ժողովրդագրորեն անհավասարակշիռ է: Արցախի Հանրապետությունում երկլեզվության առանձնահատկություններից է դիգլոսիան՝ ինքնատիպ երկլեզվությունը, որն ի հայտ է գալիս մայրենի լեզվի երկու ձևերի (գրական հայերենի և Ղարաբաղի բարբառի) գործածությամբ: Հնչյունական ուսուցման պրոբլեմները և պահանջները հայ-ռուսերեն և ռուս-հայերեն երկլեզվության և դիգլոսիայի պայմաններում քիչ են ուսումնասիրված, որոնք, մեր կարծիքով, կարող են մշակված լինել լեզուների կառուցվածքների համեմատական ուսումնասիրության հիման վրա, ինչը ապացուցել են մեր հետազոտությունները հայ աշակերտների ուսուցման պրոցեսում երկլեզվության և դիգլոսիայի պայմաններում:
Հրատարակության վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Թվայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան