Օբյեկտ

Վերնագիր: Реклама как аутентичный материал на старшем этапе обучения немецкому языку как второму иностранному. Стратегии работы и виды заданий

Ստեղծողը:

Айрапетян, Ануш

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Հայրապետյան Անուշ, Hayrapetyan Anush

Այլ վերնագիր:

Գովազդը որպես բնագրական նյութ գերմաներենի՝ իբրև երկրորդ լեզվի ուսուցման բարձր փուլում: Աշխատանքի ռազմավարությունը և առաջադրանքների ձևերը /Մերսեդես-Բենսի գովազդի օրինակի վրա/ ; Advertisement as an Authentic Material for Up-graduate learners of German as the second foreign language. Teaching Strategies and Types of Tasks (based on the example of Mercedes-Benz Advertisement)

Ենթավերնագիր:

(на примере рекламы Mercedes-Benz)

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

304-308

Ամփոփում:

Рекламы как аутентичные материалы могут включать в себя страноведческую информацию, нести разные информативные функции. При работе над рекламой преподаватель может выбрать разные стратегии работы, развивающие навыки студентов на старшем этапе обучения немецкому языку как второму иностранному. Задания должны быть интерактивными, вовлекать студентов в процесс общения, давать им возможность показывать свои языковые возможности при коммуникации, давать дополнительную страноведческую информацию, развивать у студентов лингвистические, страноведческие и межкультурные компетенции.
Advertisement as authentic material can include regional and cultural information, perform different informative functions. While working with advertisement a teacher is free to choose different teaching strategies to develop the communicative skills of German as the second language for up-graduate students. Tasks must be interactive, involve students in communicative process, enable them to show their language skills, include regional and cultural information and evolve linguistic, regional and intercultural competence.
Գովազդը՝ որպես բնագրական նյութ, կարող է աշխարհագրական տեղեկույթ հաղորդել և կատարել տարբեր տեղեկատվական գործառույթներ: Գովազդի պատրաստման ժամանակ դասախոսը կարող է աշխատանքի կատարման այլևայլ ձևեր ու ռազմավարություն ընտրել: Առաջադրանքները պետք է խմբային լինեն, ուսանողներին ներգրավեն հաղորդակցության գործընթացում և հնարավորություն տան նրանց դրսևորելու իրենց լեզվական ունակությունները, զարգացնելու ու բարձրացնելու նրանց լեզվաբանական, աշխարահագրական ու միջմշակութային իրազեկությունը:

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:359770

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 6, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 3, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

26

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/388982

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն