Object

Title: Գրաֆների տեսության տարրերի ներմուծումը միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի դասընթացում

Ստեղծողը:

Թադևոսյան, Սլավիկ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Тадевосян Славик,Tadevosyan Slavik

Այլ վերնագիր:

Включение элементов теории графов в курс математики в средней школе ; The inclusion of elements of graph theory in mathematics course in high school

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

420-426

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացված է կրթության արդիականացմանն ուղղված ուսուցման ժամանակակից տեխնոլոգիաներից մեկի՝ գրաֆների տեսության ներմուծման առավելությունն ու հնարավորությունները միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի դասընթացում: Ըստ այդմ՝ ավելի հետաքրքիր, նպատակային և արդյունավետ կկազմակերպվի դասընթացը, և ավելի մեծ կլինեն բարձր դասարանցիների բազմաբնույթ մտածողության զարգացման հնարավորությունները:
В статье представлена одна из современных технологий обучения, направленная на актуализацию образования, а именно: преимущества и возможности включения теории графов в курс математики в средней школе. Как следствие курс станет более продуктивным, целевым и интересным, а также позволит расширить возможности развития разностороннего мышления старшекурсников.
This article presents one of the modern teaching technologies aimed at actualization of education, namely the benefits and the possibility of including graph theory in mathematics course in high school. As a consequence, the course will be more productive, purposeful and interesting, and will increase the capacity of undergraduates’ versatile thinking.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

գծ.

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:359808

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 6, 2023

In our library since:

Jun 5, 2023

Number of object content hits:

18

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/389015

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information