Аванесян Арпат, Арутюнян Григорий, Avanesyan Arpat, Harutyunyan Grigory
Проблемы системы образования и ее состояние в первом десятилетии формирования Нагорно-Карабахской Республики (1992–2002) ; The Problems of Educational system and its state in the first decade of the Nagorno-Karabakh Republic Formation (1992-2002)
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության կազմավորումից հետո կրթական համակարգը և հատկապես հանրակրթության ոլորտը գտնվել է հանրապետության իշխանությունների ուշադրության կենտրոնում և ընդգրկվել է ռազմավարական ծրագրերում: Քննարկվող ժամանակաշրջանում մի շարք գործոններ բացասական ազդեցություն են թողել Արցախի կրթական համակարգի վրա: Այդ գործոններից առանձնացվում են հետևյալ երեքը` ֆինանսական միջոցների սղությունը, սոցիալ տնտեսական անկախությունը և նորմատիվային իրավական դաշտի անկատարությունը: Պահանջվում էր ձեռնամուխ լինել կրթության համակարգի վերափոխմանը` այն դարձնելով համահունչ ստեղծված նոր իրողություններին: Հայաստանի Հանրապետությունում կրթության համակարգի վերափոխումների գործընթացն սկսվեց 1992թ., իսկ Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետությունում` հետպատերազմյան ժամանակաշրջանում:
После формирования Нагорно-Карабахской Республики система образования, в частности, общее образование, была в центре внимания властей республики и вовлечена в стратегические программы. В указанный период ряд факторов, в особенности нехватка финансовых ресурсов, социально-экономическая независимость и несовершенство законодательной сферы, оказало негативное влияние на систему образования в Арцахе. Было необходимо предпринять меры для реформирования системы образования, которая должна соответствовать новым обстоятельствам. Реформирование системы образования в Республике Армения началось в 1992 году, а в Нагорно-Карабахской Республике – в послевоенный период.
After the formation of the Nagorno-Karabakh Republic the education system and in
particular general education has been the focus of authorities of the Republic and has been involved in strategic programmes. In the aforementioned period a number of factors such as the scarcity of financial resources, social-economic independence and imperfection of normative legal framework had a negative impact on the education system of Artsakh. Certain reforms of education system should have taken place, making it in compliance with new circumstances. In the Republic of Armenia the reformation process of education system launched in 1992, and in the Nagorno-Karabakh Republic - in the postwar period.
Երևան
oai:arar.sci.am:359805
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 6, 2023
Jun 5, 2023
5
https://arar.sci.am/publication/389011
Edition name | Date |
---|---|
Ավանեսյան, Արպատ, Կրթության համակարգի առկա վիճակը և հիմնախնդիրները ԼՂՀ կազմավորման առաջին տասնամյակում (1992-2002թթ.) | Jun 6, 2023 |
Ավանեսյան, Արպատ Հարությունյան, Գրիգորի Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Մանվելյան, Անահիտ Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) Հ. Հարությունյան Ծ. Մովսիսյան Ռ. Աղայան Հ. Մատիկյան
Հովակիմյան, Հովակիմ Գլխավոր խմբագիր՝ Մայա Գրիգորյան
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա