Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2016

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Հայրապետյան Անուշ, Hayrapetyan Anush

Title:

Реклама как аутентичный материал на старшем этапе обучения немецкому языку как второму иностранному. Стратегии работы и виды заданий

Other title:

Գովազդը որպես բնագրական նյութ գերմաներենի՝ իբրև երկրորդ լեզվի ուսուցման բարձր փուլում: Աշխատանքի ռազմավարությունը և առաջադրանքների ձևերը /Մերսեդես-Բենսի գովազդի օրինակի վրա/ ; Advertisement as an Authentic Material for Up-graduate learners of German as the second foreign language. Teaching Strategies and Types of Tasks (based on the example of Mercedes-Benz Advertisement)

Remainder of title:

(на примере рекламы Mercedes-Benz)

Creator:

Айрапетян, Ануш

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Коммуникативные навыки ; Языкознание

Uncontrolled Keywords:

аутентичный материал ; аудиовизуальный материал ; контрольпонимания рекламы ; монологическая речь ; диалогическая речь ; интерактивные задания

Coverage:

304-308

Abstract:

Рекламы как аутентичные материалы могут включать в себя страноведческую информацию, нести разные информативные функции. При работе над рекламой преподаватель может выбрать разные стратегии работы, развивающие навыки студентов на старшем этапе обучения немецкому языку как второму иностранному. Задания должны быть интерактивными, вовлекать студентов в процесс общения, давать им возможность показывать свои языковые возможности при коммуникации, давать дополнительную страноведческую информацию, развивать у студентов лингвистические, страноведческие и межкультурные компетенции.
Advertisement as authentic material can include regional and cultural information, perform different informative functions. While working with advertisement a teacher is free to choose different teaching strategies to develop the communicative skills of German as the second language for up-graduate students. Tasks must be interactive, involve students in communicative process, enable them to show their language skills, include regional and cultural information and evolve linguistic, regional and intercultural competence.
Գովազդը՝ որպես բնագրական նյութ, կարող է աշխարհագրական տեղեկույթ հաղորդել և կատարել տարբեր տեղեկատվական գործառույթներ: Գովազդի պատրաստման ժամանակ դասախոսը կարող է աշխատանքի կատարման այլևայլ ձևեր ու ռազմավարություն ընտրել: Առաջադրանքները պետք է խմբային լինեն, ուսանողներին ներգրավեն հաղորդակցության գործընթացում և հնարավորություն տան նրանց դրսևորելու իրենց լեզվական ունակությունները, զարգացնելու ու բարձրացնելու նրանց լեզվաբանական, աշխարահագրական ու միջմշակութային իրազեկությունը:

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան