Նիւթ

Վերնագիր: [x] և {x} պարունակող հավասարումների լուծման մասին

Ստեղծողը:

Դավթյան, Աիդա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիւ:

2015

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Давидян Аида, Davidyan Aida

Այլ վերնագիր:

Решение задач, содержащих целую и дробную часть числа ; The solution of the tasks containing integral and fractional part of the number

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկոյթ:

419-425

Ամփոփում:

Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում f (x) = [x] և f (x)={x} ֆունկցիաների մասին շատ քիչ է խոսվում, ուսումնական ծրագրերում ընդգրկված չէ թվի ամբողջ և կոտորակային մասեր պարունակող առաջադրանքների կատարման ալգորիթմը: Սակայն այդպիսի առաջադրանքներ հաճախ են հանդիպում առարկայական օլիմպիադաների տեքստերում, որը և որոշակի դժվարություն է առաջացնում թե ուսուցիչների, թե սովորողների մոտ: Աշխատանքում դիտարկված են իրական թվի ամբողջ և կոտորակային մասեր պարունակող որոշ հավասարումների լուծման ալգորիթմը: շ
В программе школьного курса математики включены отдельные вопросы, связанные с понятием целой и дробной части действительного числа. Алгоритм решения задач, содержащих [x] и {x} не изучаются в школе учениками, но часто встречаются на олимпиадах по математике. Цель статьи помочь учащимся познакомиться с алгоритмом решения некоторых таких задач, которые приводят к стандартному способу решения.
Some questions related to the notion of integral and fractional parts of a real number are included in the mathematics program at school. The solution algorithm containing [x] and {x} is not studied deeply at school by pupils, but is often encountered at the olympics on mathematics. The aim of the article is to help pupils get acquainted with the algorithm solving of some tasks, which lead to the standard method of solution.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:359698

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 5, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 2, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

19

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/388910

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն