Օբյեկտ

Վերնագիր: Ֆրանսերենի` որպես երկրորդ օտար լեզվի դասավանդման առանձնահատկությունները

Ստեղծողը:

Բաբայան, Արմինե

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Бабаян Армине, Babayan Armine

Այլ վերնագիր:

Особенности преподавания французского как второго иностранного языка ; The features of teaching French as a second foreign language

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

408-412

Ամփոփում:

Հոդվածում քննության են առնված ֆրանսերենի` որպես երկրորդ օտար լեզվի, դասավանդման առանձնահատկությունները ԲՈՒՀ-երում, համեմատելով անգլերենի` որպես առաջին օտար լեզվի հետ: Այդ առանձնահատկութըունները դասակարգված են ըստ լեզվաբանական բաժինների` հնչյունաբանական, քերականական և բառագիտական: Յուրաքանչյուր տեսական սահմանում հիմնավորված է գործնական օրինակներով` հեշտացնելով դասավանդվող նյութի յուրացումը:
В статье рассматриваются особенности преподавания французского языка как второго иностранного языка в вузах в сравнении с английским языком как первого иностранного языка. Эти особенности классифицированы по разделам языка: фонетики, грамматики, лексики. Каждое теоретическое определение обосновывается практическими примерами, облегчая доступность обучаемого материала.
The article examines the features of teaching French as a second foreign language in higher education institutions, compared with English as the first foreign language. These features are classified according to the divisions of language: phonetics, grammar, lexis. Each theoretical definition is justified by practical examples, providing to accessibility training material.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:359693

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 5, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 2, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

20

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/388906

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն