Особенности преподавания французского как второго иностранного языка ; The features of teaching French as a second foreign language
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Հոդվածում քննության են առնված ֆրանսերենի` որպես երկրորդ օտար լեզվի, դասավանդման առանձնահատկությունները ԲՈՒՀ-երում, համեմատելով անգլերենի` որպես առաջին օտար լեզվի հետ: Այդ առանձնահատկութըունները դասակարգված են ըստ լեզվաբանական բաժինների` հնչյունաբանական, քերականական և բառագիտական: Յուրաքանչյուր տեսական սահմանում հիմնավորված է գործնական օրինակներով` հեշտացնելով դասավանդվող նյութի յուրացումը:
В статье рассматриваются особенности преподавания французского языка как второго иностранного языка в вузах в сравнении с английским языком как первого иностранного языка. Эти особенности классифицированы по разделам языка: фонетики, грамматики, лексики. Каждое теоретическое определение обосновывается практическими примерами, облегчая доступность обучаемого материала.
The article examines the features of teaching French as a second foreign language in higher education institutions, compared with English as the first foreign language. These features are classified according to the divisions of language: phonetics, grammar, lexis. Each theoretical definition is justified by practical examples, providing to accessibility training material.
Երևան
oai:arar.sci.am:359693
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 5, 2023
Jun 2, 2023
20
https://arar.sci.am/publication/388906
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Բաբայան, Արմինե, Ֆրանսերենի` որպես երկրորդ օտար լեզվի դասավանդման առանձնահատկությունները | Jun 5, 2023 |
Nanyan, Susanna Hovhannisyan, Ani
Grigoryan, Gohar Movsisyan, Lusine
Ղաջոյան, Հասմիկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ղաջոյան, Հասմիկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան