Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2015

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Давидян Аида, Davidyan Aida

Title:

[x] և {x} պարունակող հավասարումների լուծման մասին

Other title:

Решение задач, содержащих целую и дробную часть числа ; The solution of the tasks containing integral and fractional part of the number

Creator:

Դավթյան, Աիդա

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Ալգորիթմ

Uncontrolled Keywords:

լուծման ալգորիթմ ; թվի ամբողջ մաս ; լուծման վերլուծություն ; հավասարում ; ֆունկցիա ; թվի կոտորակային մաս

Coverage:

419-425

Abstract:

Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում f (x) = [x] և f (x)={x} ֆունկցիաների մասին շատ քիչ է խոսվում, ուսումնական ծրագրերում ընդգրկված չէ թվի ամբողջ և կոտորակային մասեր պարունակող առաջադրանքների կատարման ալգորիթմը: Սակայն այդպիսի առաջադրանքներ հաճախ են հանդիպում առարկայական օլիմպիադաների տեքստերում, որը և որոշակի դժվարություն է առաջացնում թե ուսուցիչների, թե սովորողների մոտ: Աշխատանքում դիտարկված են իրական թվի ամբողջ և կոտորակային մասեր պարունակող որոշ հավասարումների լուծման ալգորիթմը: շ
В программе школьного курса математики включены отдельные вопросы, связанные с понятием целой и дробной части действительного числа. Алгоритм решения задач, содержащих [x] и {x} не изучаются в школе учениками, но часто встречаются на олимпиадах по математике. Цель статьи помочь учащимся познакомиться с алгоритмом решения некоторых таких задач, которые приводят к стандартному способу решения.
Some questions related to the notion of integral and fractional parts of a real number are included in the mathematics program at school. The solution algorithm containing [x] and {x} is not studied deeply at school by pupils, but is often encountered at the olympics on mathematics. The aim of the article is to help pupils get acquainted with the algorithm solving of some tasks, which lead to the standard method of solution.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան