Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies
Հրապարակման ամսաթիվ:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Թամիրօղլյան Աննա, Tamiroghlyan Anna
Վերնագիր:
Այլ վերնագիր:
Առնո Բաբաջանյանի ջութակի և դաշնամուրի սոնատի կոմպոզիցիոն որոշ առանձնահատկությունների արտացոլման հայեցակարգը (նվիրվում է Ա. Բաբաջանյանի ծննդյան 100-ամյա հոբելյանին) ; Concept Of Reflection Some Compositional Excellences In The Context Of Sonata For Violins And Piano By Arno Babajanyan (To the 100th anniversary of Arno Babajanyan’s birth)
Ենթավերնագիր:
(К 100-летию со дня рождения А. Бабаджаняна)
Ստեղծողը:
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
Арно Бабаджанян ; соната ; скрипка ; фортепиано ; формообразующие факторы ; композиционное построение ; общие закономерности
Ամփոփում:
Эта работа посвящена анализу Сонаты для скрипки и фортепиано Арно Бабаджаняна, созданная в начале II половины XX века, которая рассматривается сквозь призму отражения концепции композиторского мышления первого столетия XXI века. По сути, Соната - произведение авангардного направления, в котором изучение как частных, так и общих критериев, формообразующих факторов, композиционных особенностей современными средствами выразительности, способствует более глубокому освоению музыкально-теоретического материала и выявлению идейного содержания этого полотна.
Այս աշխատանքը նվիրված է Առնո Բաբաջանյանի' XX դարի երկրորդ կեսի սկզբին (1959-60) ստեղծված' Զութակի և դաշնամուրի սոնատի վերլուծությանը: Փորձ է արվել դիտարկել ստեղծագործության հատկանիշների արտացոլման հայեցակարգը XXI դարասկզբի երաժշտամտածողության չափանիշներով: Սոնատը ավանգարդ ուղղության ստեղծագործություն է, որի ձևաստեղծման և կոմպոզիցիոն առանձնահատկությունների հետազոտությունը ժամանակակից արահայտչամիջոցների օգնությամբ նպաստում է երաժշտա-տեսական նյութի առավել խորը յուրացմանը և ստեղծագործության գաղափարական բովանդակության բացահայտմանը:
This article is dedicated to the analysis of the Sonata for violin and piano by Arno Babajanyan, created in the beginning of second half of the XX century (1959-60), in which is viewed through the prizm of reflection of the concept of composer’s thinking of the first half of the XXI century. In fact, the Sonata is a work of the avant-garde direction, in which the study of both particular and general criteria of formative factors, compositional features with modern means of expression, contributes to a deeper development of musical-theoretical material, and, therefore, the identification of the ideological content of this canvas.